Beantwoord

Gratis 48 uur Unlimited

• 6 juni 2017
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

Gratis 48 uur umlimited
icon

Beste antwoord door David 8 juni 2017, 13:20

Hoi Patricia,

De vraag is vrij beperkt, maar begrijp ik dat je wilt weten wanneer je de SMS krijgt om 48 uur Unlimited te gebruiken? Deze SMS'jes worden van 8 mei tot en met 16 juni verstuurd. Ik zie echter je jezelf had afgemeld om berichten van ons te ontvangen. Doordat je deze berichten niet wilde ontvangen, was het voor ons niet mogelijk het bericht naar jou te sturen. Als dit inderdaad jouw vraag was, dan heb je daar nu in ieder geval de nodige informatie over.

Als je echter een andere vraag had, laat het ons gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Wanneer krijg ik die actie loopt bijna af
Badge +9
Hoi Patricia209,

De T-Mobile medewerkers pakken doorgaands topics na 48 uur pas op, maar wij (mede-klanten) kunnen vaak erg goed assisteren. Echter is de aanvraag in het topic verre van duidelijk.
Wij weten bijvoorbeeld niet waar je problemen mee ervaart, of dat het een vraag is of er beperkingen zijn, of dat het activeren niet lukt.

Wij willen allemaal dat je zo goed mogelijk geholpen wordt, maar dan moeten we wel weten waar het over gaat 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Patricia,

De vraag is vrij beperkt, maar begrijp ik dat je wilt weten wanneer je de SMS krijgt om 48 uur Unlimited te gebruiken? Deze SMS'jes worden van 8 mei tot en met 16 juni verstuurd. Ik zie echter je jezelf had afgemeld om berichten van ons te ontvangen. Doordat je deze berichten niet wilde ontvangen, was het voor ons niet mogelijk het bericht naar jou te sturen. Als dit inderdaad jouw vraag was, dan heb je daar nu in ieder geval de nodige informatie over.

Als je echter een andere vraag had, laat het ons gerust weten!

Reageer