Beantwoord

Gratis bellen naar in de Samen groep opgenomen leden

• 3 maart 2017
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Reputatie 1
Het valt mij op dat, zowel bij mijn verbruikte belminuten overzicht als die van mijn partner, de belminuten gewoon worden vermeld in het overzicht en dus [blijkbaar] van de belminuten af gaan. Ik en mijn partner zitten al vanaf begin februari 2017 in dezelfde Samengroep. Kunt u aangeven hoe deze gratis belminuten binnen mijn 120 belminuten bundel alsmede in de 100 belminuten bundel van mijn partner worden verantwoord? Het gaat in mijn geval om het mobiele nummer dat is gekoppeld aan RP-Mobiel. Aan de hand hiervan kunt u waarschijnlijk ook zien op welk nummer ik doel van mijn partner.

Ben benieuwd naar uw reactie.
icon

Beste antwoord door David 4 maart 2017, 13:20

Hey RP-Mobiel,

Het zit jou en je partner niet mee, al die problemen! :S Gelukkig kunnen wij daar heel goed bij helpen!

Ik heb even gekeken en zie dat het gelukkig wel goed gaat. De gesprekken worden niet altijd goed verwerkt in de verbruikstatus, daar werken we nog hard aan om dat op te lossen. Gelukkig worden de belminuten niet verrekend op jouw factuur. Als je bijvoorbeeld jouw laatste factuur erbij pakt, dan zie je het gesprek met jouw partner en groepslid met een (s) achter het gesprek staan. De (s) houdt in dat het onder Samen valt en dus niet in rekening is gebracht. :)

Hopelijk heb ik de onrust zo weggenomen, maar als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey RP-Mobiel,

Het zit jou en je partner niet mee, al die problemen! :S Gelukkig kunnen wij daar heel goed bij helpen!

Ik heb even gekeken en zie dat het gelukkig wel goed gaat. De gesprekken worden niet altijd goed verwerkt in de verbruikstatus, daar werken we nog hard aan om dat op te lossen. Gelukkig worden de belminuten niet verrekend op jouw factuur. Als je bijvoorbeeld jouw laatste factuur erbij pakt, dan zie je het gesprek met jouw partner en groepslid met een (s) achter het gesprek staan. De (s) houdt in dat het onder Samen valt en dus niet in rekening is gebracht. :)

Hopelijk heb ik de onrust zo weggenomen, maar als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden!

Reageer