Beantwoord

gratis bellen T-Mobile Samen

• 6 september 2016
  • 12 reacties
  • 490 Bekeken

samen bellen is gratis?
icon

Beste antwoord door Hajar 7 september 2016, 11:26

Hi Lilly-Ann,

Welkom op ons Forum!

Ik zie dat je een T-Mobile Samen groep hebt samengesteld met 3 andere. Leuk dat jullie hier gebruik van maken. Je kan met je groep inderdaad onderling gratis bellen. Plus je kan iedere maand een cadeau uitkiezen zoals factuurkorting of 500MB. Handig hé? :8

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten, Lilly-Ann.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Ja , als je in een groep zit dan kan je onderling gratis bellen !
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lilly-Ann,

Welkom op ons Forum!

Ik zie dat je een T-Mobile Samen groep hebt samengesteld met 3 andere. Leuk dat jullie hier gebruik van maken. Je kan met je groep inderdaad onderling gratis bellen. Plus je kan iedere maand een cadeau uitkiezen zoals factuurkorting of 500MB. Handig hé? :8

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten, Lilly-Ann.
is sms verzenden ook gratis ?
Hoi rubberen robbie.

Sms'en is niet gratis met T-Mobile Samen. Als je een Stel Bij abonnement hebt, kun je wel onbeperkt sms'en, dan zit dat in de startbundel. 🙂
Vraag hoe zit het met het kado uitkiezen als t mobile klant bij t mobile samen ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi hoogk,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je dit even navraagt. Ik zie dat je een groep van 3 personen hebt samengesteld. De andere 2 leden zijn PrePaid gebruikers en dus kun je nog geen cadeau uitkiezen. Er moeten namelijk minimaal 2 abonnementen actief zijn in de groep. Dus als je nog één persoon met een abonnement kan toevoegen dan kun jij straks ook profiteren van een maandelijke cadeau. 🙂
Waarom staat dat dan niet duidelijker in de voorwaarden vermeld. Nu wordt je blij gemaakt om niks
Reputatie 7
Badge +20
Hi hoogk,

Jammer dat je er zo over denkt. We geven dit namelijk wel aan op deze pagina onder het kopje ''wanneer krijg je een cadeau''. Welk cadeau zou je graag willen ontvangen? Als het niet lukt om een abonnee toe te voegen dan wil ik je nu eenmalig een cadeau aanbieden.
Ik kan helaas geen andere abbonee toevoegen. Een cadeau is altijd leuk
Reputatie 7
Badge +20
Hi hoogk,

Ik heb je de €2,50 factuurkorting cadeau gedaan. Dit zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur. ik hoop dat je hier blij mee bent! 😉
Uiteraard ben ik daar blij mee, bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Aaah super!! 😃

Reageer