Beantwoord

Gratis Deezer opzeggen

• 11 januari 2017
  • 3 reacties
  • 996 Bekeken

Hallo. Ik heb gebruik gemaakt van gratis 3 maanden Deezer Premium + en 17 januari as is die periode voorbij. Ik wil dit graag opzeggen voordat ik vastzit aan dit abonnement maar ik kan het nergens uitzetten. Kunnen jullie dit ajb voor mij doen? Thanks!
icon

Beste antwoord door Hajar 11 januari 2017, 14:27

Hi Muti,

Heb je lekker van Deezer genoten? Je hebt geen actieve Deezer bundel dus je hoeft je geen zorgen te maken om kosten. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Muti,

Heb je lekker van Deezer genoten? Je hebt geen actieve Deezer bundel dus je hoeft je geen zorgen te maken om kosten. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Beste Hajar, kan je voor mij uitzoeken hoe het daadwerkelijk zit, want er staat een automatische incasso gepland voor vandaag. Dat Was dus niet de bedoeling... Dank je. Gr, Muhteber
Reputatie 7
Badge +15
Hey Muhteber,

Zoals Hajar al aangeeft maak je geen gebruik van Deezer. Als je op My T-Mobile bij de facturen kijkt zul je zien dat Deezer ook niet op je factuur staat. Gaat het wellicht om een ander nummer dan waarmee je nu bent ingelogd hier? In dat geval kun je het beste met het My T-Mobile account van dat nummer inloggen op het forum en hier een reactie plaatsen, dan kunnen wij die gegevens inzien.

Als dat niet het geval is zou het dan kunnen dat je via Deezer zelf een proefabonnement hebt afgesloten? In dat geval lees je op deze pagina op de website van Deezer hoe je het abonnement opzegt.

Ik ben benieuwd naar je reactie! We helpen je graag verder hier!:)

Reageer