Beantwoord

gratis kadootje

• 3 november 2019
  • 6 reacties
  • 777 Bekeken

Bedankt Tmobile voor het kadootje om via ready tijdschriften te lezen en downloaden.

Zeker vergeten er bij te vertellen dat je na een maand moet gaan betalen om je gedownloaden tijdschriften te lezen.

Wat een nep Tmobile een kado van niets.

icon

Beste antwoord door CrisTien 3 november 2019, 22:42

@stekel Wat vreemd, Heb je wel de juiste cadeaucode gebruikt?

Unlimited zomer!

• Als ik de cadeau vouchers gebruik, zit ik dan ergens aan vast?

Nee, de cadeaus zijn geheel vrijblijvend en lopen vanzelf af. Vind je de cadeaus erg leuk, dan kun je er natuurlijk wel voor kiezen om zelf een abonnement bij de partner partijen te nemen.

Als ik jou was zou ik even contact opnemen met de cadeaupartner en vragen wat er aan de hand is.

Geef door dat het om T-Mobile zomeractie gaat en het niet de bedoeling is dat het abonnement bleef doorlopen.

Succes!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@stekel Wat vreemd, Heb je wel de juiste cadeaucode gebruikt?

Unlimited zomer!

• Als ik de cadeau vouchers gebruik, zit ik dan ergens aan vast?

Nee, de cadeaus zijn geheel vrijblijvend en lopen vanzelf af. Vind je de cadeaus erg leuk, dan kun je er natuurlijk wel voor kiezen om zelf een abonnement bij de partner partijen te nemen.

Als ik jou was zou ik even contact opnemen met de cadeaupartner en vragen wat er aan de hand is.

Geef door dat het om T-Mobile zomeractie gaat en het niet de bedoeling is dat het abonnement bleef doorlopen.

Succes!

Readly werkte prima en heb verschillend tijdschriften geupload.

Heb de tijdschriften nog niet allemaal gelezen en staan in mijn persoonlijke store.

Nu is de periode van downloaden afgelopen en ik kan mijn tijdschriften in mijn persoonlijke account niet meer lezen tenzei ik een abbonnement neem van 9,99 per maand. Wat nep zeg ik heb ze toch al geupload, ga ik toch niet betalen.

Nog steeds geen duidelijk antwoord op mijn vraag gehad.

Waarom kan ik de gedownloaden tijdschriften niet meer lezen in mijn store!

https://photos.app.goo.gl/nvvQCAvXfbEgKauH9

Dus toch een nep kado! Alleen maar betalen om te lezen

Bedankt T-Mobile

Reputatie 7
Badge +20

Hi@stekel,

Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met ons cadeautje! Op zich is het wel logisch dat je toegang tot de gratis tijdschriften wordt ontzegd nadat de termijn van het cadeau is verstreken, aangezien het een tijdelijke actie is en erna gewoon betaald moet worden. Hopelijk heb je in ieder geval toch nog een en ander kunnen lezen in de periode waarin je het gratis kon gebruiken.

Nee, niets gelezen. Een paar bladzijde, dacht dat ik de gedownloaden tijdschriften of elk moment kon lezen.

Ga ik op vakantie heb ik niets, wat een aanfluiting.

Voortaan wel je klanten vertellen dat dit niet mogelijk is.

Vind het nog steeds een kado van niks.

Geef maar niets meer weg, hoef ik mij ook niet te ergeren.

Reageer