Beantwoord

Gratis onbeperkt internet 48 uren

• 2 juli 2017
  • 4 reacties
  • 181 Bekeken

Goeiedag,
Afgelopen woensdag kreeg ik via sms een melding over gratis 48 uren internet op het abonnement van mijn iPad. Ik kan dit nergens activeren op de site van T-mobile via de link op de sms. Het is mij niet duidelijk hoe ik dat moet doen. Wat moet ik doen?
Mvrgr Monique Nouwen
icon

Beste antwoord door David 3 juli 2017, 16:44

Hi Monique,

Dat was een fout van onze kant, sorry! We hebben per ongeluk een aantal tabletgebruikers de mail gestuurd, maar dat was dus per ongeluk. :S Als compensatie heb ik €2,50 korting gegeven op jouw tabletabonnement. Dit zal op de volgende factuur worden verrekend.

Nogmaals excuses voor de verwarring!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
misschien heb je hier wat aan

https://www.appletips.nl/tekstberichten-sms-ontvangen-en-versturen-op-een-mac-ipad-of-ipod-touch-ios-8-en-yosemite/
Reputatie 7
Badge +20
Hi Monique,

Dat was een fout van onze kant, sorry! We hebben per ongeluk een aantal tabletgebruikers de mail gestuurd, maar dat was dus per ongeluk. :S Als compensatie heb ik €2,50 korting gegeven op jouw tabletabonnement. Dit zal op de volgende factuur worden verrekend.

Nogmaals excuses voor de verwarring!
Beste David, bedankt voor het antwoord met opheldering. Dit was een erge dooie mus dus waar ik blij mee ben gemaakt. Had dit net heel fijn gevonden, aangezien ik al door mijn bundel heen ben deze maand.
De 2,50 ervaar ik als een magere (beetje kleinzielige) compensatie. Ik ben van mening dat als T-Mobile dit toezegt en zelf hierin een fout maakt, de toezegging toch moet uitvoeren. Dat zou fideel en correct zijn. Ik ben al jarenlang klant, dit valt mij tegen van T-Mobile (niet van jou natuurlijk, jij bent enkel de uitvoerder van protocolaire systemen).
Ik was al eerder ontevreden met grote ergernis over iets anders, nl dat als ik de klantenservice bel de lijn wordt onderbroken en dat met een computerstem wordt aangegeven....en ik heb het wel 10x geprobeerd. Je voelt je machteloos en daardoor uiterst geirriteerd, niet gehoord en onbelangrijk, omdat je vele dagen niemand kunt bereiken. Dit komt heel slecht over. Klantenservice is een zeer belangrijk onderdeel bij een grotendeels geautomatiseerd bedrijf.
Ik wacht nog even af of je deze defaiance beter kunt compenseren.
Met vriendelijke groet,
Monique
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Monique,

Wat jammer om te lezen dat je niet blij bent met de compensatie van mijn collega David. Als het namelijk omrekent vanuit een T-Mobile GO Unlimited abonnement, zou je voor 2 dagen van dit abonnement uitkomen op ongeveer 2,33 euro aan kosten (35 / 30 dagen x 2 dagen). Dus dan is 2,50 euro zelfs nog vrij ruim genomen. Zoals David al aangaf is er een foutje gemaakt en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maar helaas kunnen fouten ontstaan daar waar mensen werken. Daarom komen we je ook tegemoet, alleen op een iets andere manier. De 48 uurs bundel kunnen we niet voor je activeren, maar we kunnen je wel 2,50 euro korting geven. Deze heb je dan ook ontvangen van ons.

Wat betreft het bellen: er zijn elke dag heel wat collega's bij de telefonische klantenservice aan het werk om jou te woord te staan. Als je bellen niet prettig vindt, dan kun je altijd contact met ons opnemen hier via het forum, via mail, de chat, Facebook of Twitter. Genoeg mogelijkheden. Op deze pagina vind je een overzicht van alle contactmogelijkheden.

Ik hoop dat deze uitleg meer duidelijkheid geeft. Als je nog andere vragen hebt, hoor ik het graag!

Reageer