Beantwoord

Heel erg jammer T-Mobile

  • 6 april 2016
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

ik heb al een paar jaar bij jullie een abonnement
alleen is het nu zo ik heb vervroegd een nieuwe telefoon genomen alleen naar een
week was ik niet tevreden met het toestel heb er achter aan gebeld wat jullie hier mee kunnen doen
hebben ze gezegd dat ik terug naar de winkel moest gaan en dat aan moest geven ik zeg maar mevrouw ik werk elke dag en zit 30 35km van de winkel af en moet met openbaar vervoer ja sorry meneer we kunnen verder niks doen dus hoop nu via deze weg dat jullie mij tegemoet komen en nog steeds wat voor mij betekenen heb nog geen maand dit toestel en ben er echt niet blij mee Help mij
icon

Beste antwoord door David 7 april 2016, 10:22

Hoi Teamheineken,

Wat vervelend dat je toestel bij je vervroegde verlenging niet bevalt! Wat schort er precies aan?

Gaat het om het nummer dat gekoppeld is aan je Forumaccount? Ik zie namelijk in ons systeem staan dat je inderdaad op 18 maart gebeld hebt over het retoureren van je toestel en dat er toen is aangeraden naar de winkel terug te gaan. Dit was dus niet meer gelukt? Overigens zou het dan ook puur uit coulance van de winkelmedewerker(s) moeten komen, omdat je in principe een toestel niet kunt retourneren wanneer het in de winkel is aangeschaft. Online heb je hier 14 dagen de tijd voor, maar aangezien je eind februari de verlenging al bent aangegaan, was dit ook geen optie meer geweest.

Als het om een ander nummer gaat, laat het dan even weten, want ik zie ook terug in ons systeem dat je zo'n 3 kwartier voor je bericht op het forum had gebeld met mijn collega Luuk, omdat je toestel kapotgevallen was. Ik neem dus aan dat het hier om 2 aparte toestellen/nummers gaat.

We zien je reactie graag spoedig binnenkomen, zodat we je hier verder mee kunnen helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Teamheineken,

Wat vervelend dat je toestel bij je vervroegde verlenging niet bevalt! Wat schort er precies aan?

Gaat het om het nummer dat gekoppeld is aan je Forumaccount? Ik zie namelijk in ons systeem staan dat je inderdaad op 18 maart gebeld hebt over het retoureren van je toestel en dat er toen is aangeraden naar de winkel terug te gaan. Dit was dus niet meer gelukt? Overigens zou het dan ook puur uit coulance van de winkelmedewerker(s) moeten komen, omdat je in principe een toestel niet kunt retourneren wanneer het in de winkel is aangeschaft. Online heb je hier 14 dagen de tijd voor, maar aangezien je eind februari de verlenging al bent aangegaan, was dit ook geen optie meer geweest.

Als het om een ander nummer gaat, laat het dan even weten, want ik zie ook terug in ons systeem dat je zo'n 3 kwartier voor je bericht op het forum had gebeld met mijn collega Luuk, omdat je toestel kapotgevallen was. Ik neem dus aan dat het hier om 2 aparte toestellen/nummers gaat.

We zien je reactie graag spoedig binnenkomen, zodat we je hier verder mee kunnen helpen!

Reageer