Beantwoord

Hek openbellen werk

• 26 maart 2019
  • 2 reacties
  • 573 Bekeken

Goedemiddag,

Ik kan sinds vorige week het hek op mijn werk niet meer openbellen. Alle mensen binnen het bedrijf met Tmobile hebben dit probleem terwijl collega's met een andere provider het hek wel kunnen open bellen. Wij hebben al contact opgenomen met het bedrijf van onze hekken maar deze zegt echt dat het een probleem is bij Tmobile. Wij dienen hiervoor een buitenlands nummer te bellen.
Kan iemand mij hiermee helpen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 27 maart 2019, 11:08

Hoi DaisyTMob,

Lijkt me inderdaad vrij lastig als je je werk zo moeilijk binnenkomt! Ik ga met je meekijken. ☺

Ik moet eerlijk zeggen dat mijn kennis van hekken niet heel groot is, dus ik zou eerst graag wat meer informatie willen zodat ik kan kijken bij wie ik dit kan navragen of naar kan doorzetten!

Watvoor soort nummer is het hek-nummer wat je moet bellen? Krijg je een bepaalde melding als je dit probeert te bellen of komt er helemaal geen verbinding tot stand? Watvoor buitenlands nummer bedoel je precies?

Je mag ook even een privéberichtje sturen met daarin het hek-nummer, zo kan ik ook even kijken of ik het kan doorzetten voor onderzoek!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi DaisyTMob,

Lijkt me inderdaad vrij lastig als je je werk zo moeilijk binnenkomt! Ik ga met je meekijken. ☺

Ik moet eerlijk zeggen dat mijn kennis van hekken niet heel groot is, dus ik zou eerst graag wat meer informatie willen zodat ik kan kijken bij wie ik dit kan navragen of naar kan doorzetten!

Watvoor soort nummer is het hek-nummer wat je moet bellen? Krijg je een bepaalde melding als je dit probeert te bellen of komt er helemaal geen verbinding tot stand? Watvoor buitenlands nummer bedoel je precies?

Je mag ook even een privéberichtje sturen met daarin het hek-nummer, zo kan ik ook even kijken of ik het kan doorzetten voor onderzoek!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Daisy,

Bedankt voor jouw privéberichtje!

Ik reageer weer even hier, omdat ik na vrijdag op vakantie ben en dan kunnen mijn collega's het eventueel overpakken. 😃 Even samengevat:

Je geeft in het PB'tje aan dat jullie verschillende hekken met bijbehorende telefoonnummers hebben die jullie moeten open bellen. Dit zijn allemaal Franse telefoonnummers. Overdag wil het nog wel eens lukken maar de problemen doen zich vooral 's nachts en 'sochtends voor. Je krijgt dan te horen: "dit telefoonnummer is buiten bereik".

Het vreemde vind ik dat je angeeft dat het ook aan het tijdstip lijkt te liggen. Het lijkt dan namelijk geen probleem in de verbinding met T-Mobile te zijn, aangezien het nummer alleen op bepaalde tijdstippen buiten bereik is. Zijn op die momenten andere nummers wel binnen bereik? Heeft T-Mobile op die locatie wel goede dekking? Je kunt dit even checken op de dekkingskaart.

Ik weet dat het nog een boel vragen zijn, maar voordat ik het doorzet wil ik zoveel mogelijk info hebben en proberen al zover mogelijk achter de oorzaak te komen. ☺ Ik zie je bericht weer tegemoet!

Reageer