Sticky Beantwoord

Help! Ik heb mijn T-Mobile Extra bestelling niet ontvangen!

Toon eerste reactie

408 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi Elisabeth,

Heb je ook je spambox gecontroleerd? Vaak komen de vouchers daar terecht. Mocht dat niet het geval zijn kun je mij dan een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik naar de status van je bestelling.

Hallo,

Ik heb 20 november een staatslot gekocht, maar nooit iets ontvangen. Mijn punten zijn er wel af. Wat nu??

Groet,

Stefanie.

Reputatie 6
Badge +4

Hi @steffj 

Ohje! Dit heb ik gelijk voor je rechtgezet. Ik heb de voucher opnieuw naar jouw e-mailadres verstuurd! Check je voor de zekerheid ook je spambox? Het zou kunnen zijn dat je de reclame mail hebt uitstaan, dan komt die in je spambox terecht.

Laat je even weten als het gelukt is? :grinning:

Tot tweemaal aan toe wellness voucher besteld punten worden wel afgesreven maar niks ontvangen .laatste bestelling was op 1 januari eerdere bestelling weet ik niet meer welke datum omdat dit nergens gedocumenteerd wordt .

Ja ik kijk dagelijks in mijn spam mail .

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ZaferB 

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je bestelling van 1 januari en 24 december niet compleet is afgerond. Daardoor heb je geen voucher ontvangen. Zou je de bestelling nogmaals kunnen doen en klikken op bevestigen? Dan zie je op My T-Mobile bij T-Mobile Extra> bestelhistorie je bestelling ook terug is als het is afgerond. Laat je even weten of het lukt?

Wel degelijk bevestigd . Punten zijn ook afgeschreven 60 punten kwijt .Ik ga pas proberen als ik mijn punten terug heb gekregen.

Bedankt! (Ik twijfelde bij mailadressen maar wist anders niet hoe duidelijk te maken. Er zit ook echt niks in mijn spam..…

De bestelling is 19-3-2020 geplaatst. Het betreft 8 ebooks van Bookchoice.  Aangezien je maar beperkt mag bestellen kan ik de bestelling niet opnieuw plaatsen (ik heb nl nog genoeg punten)

Met vriendelijke groet,

Monique

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Niekie321 

Wat vreemd dat je de voucher nog steeds niet hebt ontvangen. Ik had hem namelijk opnieuw verstuurd. Kun je mij een privébericht sturen met het e-mailadres die ik kan gebruiken? Dan verstuur ik hem nogmaals!

Reageer