Sticky Beantwoord

Help! Ik heb mijn T-Mobile Extra bestelling niet ontvangen!


Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 8766 reacties
Ik heb mijn voucher niet ontvangen in mijn mailbox. Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door David 20 april 2015, 12:18

Vouchers van T-Mobile Extra komen helaas soms niet aan. Als dit het geval is dan kun je in dit topic een reactie achterlaten zodat wij voor je kunnen achterhalen waar het mis is gelopen! 🙂

Controleer eerst even je spambox, omdat de vouchers daar soms nog wel eens terecht in willen komen en we je dit ook als eerste vragen te checken!

Zit je bij Hotmail / Live / Outlook / MSN?

Zou je in je mail instellingen het volgende willen uitvoeren? Zo kunnen we er vrijwel zeker van zijn dat bij een volgende verzending de vouchers wél aankomen!
- Ga naar de instellingen van je Hotmail account (Tandwieltje rechts boven)
- ‘Opties’
- ‘Veilige en geblokkeerde afzenders’
- Voeg vervolgens het volgende domein toe: @t-mobile.funvoucher.nl

Zitten de vouchers niet in je (spam)inbox en zijn er al meer dan 5 werkdagen voorbij sinds je aanvraag? Jammer! Laat dan in een reactie je bestelling achter en wanneer je deze hebt geplaatst. We gaan dan hiermee aan de haal en gaan er vanuit dat het dan snel opgelost is en jij je vouchers alsnog ontvangt! :D

NB: T-Mobile Extra wordt sinds januari 2018 uitgefaseerd. Meer info lees je in dit topic.
Bekijk origineel

408 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi Elisabeth,

Heb je ook je spambox gecontroleerd? Vaak komen de vouchers daar terecht. Mocht dat niet het geval zijn kun je mij dan een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik naar de status van je bestelling.

Hallo,

Ik heb 20 november een staatslot gekocht, maar nooit iets ontvangen. Mijn punten zijn er wel af. Wat nu??

 

Groet,

Stefanie.

Reputatie 6
Badge +4

Hi @steffj 

Ohje! Dit heb ik gelijk voor je rechtgezet. Ik heb de voucher opnieuw naar jouw e-mailadres verstuurd! Check je voor de zekerheid ook je spambox? Het zou kunnen zijn dat je de reclame mail hebt uitstaan, dan komt die in je spambox terecht.

Laat je even weten als het gelukt is? :grinning:

 Tot tweemaal aan toe wellness voucher besteld punten worden wel afgesreven maar niks ontvangen .laatste bestelling was op 1 januari eerdere bestelling weet ik niet meer welke datum omdat dit nergens gedocumenteerd wordt .

Ja ik kijk dagelijks in mijn spam mail .

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ZaferB 

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je bestelling van 1 januari en 24 december niet compleet is afgerond. Daardoor heb je geen voucher ontvangen. Zou je de bestelling nogmaals kunnen doen en klikken op bevestigen? Dan zie je op My T-Mobile bij T-Mobile Extra> bestelhistorie je bestelling ook terug is als het is afgerond. Laat je even weten of het lukt?

 Wel degelijk bevestigd . Punten zijn ook afgeschreven 60 punten kwijt .Ik ga pas proberen als ik mijn punten terug heb gekregen.

Bedankt! (Ik twijfelde bij mailadressen maar wist anders niet hoe duidelijk te maken. Er zit ook echt niks in mijn spam..…

De bestelling is 19-3-2020 geplaatst. Het betreft 8 ebooks van Bookchoice.  Aangezien je maar beperkt mag bestellen kan ik de bestelling niet opnieuw plaatsen (ik heb nl nog genoeg punten)

Met vriendelijke groet,

Monique

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Niekie321 

Wat vreemd dat je de voucher nog steeds niet hebt ontvangen. Ik had hem namelijk opnieuw verstuurd. Kun je mij een privébericht sturen met het e-mailadres die ik kan gebruiken? Dan verstuur ik hem nogmaals!

Reageer