Beantwoord

Herhaald bellen door "privé nummer".

Ik word al wekenlang gebeld door vermoedelijk een marketeer/marketingbureaus.
Er wordt geen telefoonnummer getoond. Vermeld wordt "privé nummer".
Ik ben aangemeld bij het bel-me-niet register, maar kan dus dit nummer niet blokkeren.
Er wordt op de voicemail 1233 met behulp van een bandje ingesproken : " wilt u worden doorverbonden, kies 1 of ga naar bel-me (onduidelijk) . nl".
Wat kan er nog meer gedaan worden zodat ik niet meer wordt lastig gevallen.
icon

Beste antwoord door Seccie 29 januari 2019, 14:47

Hoi @HansH.1950,

Wat vervelend dat je gebeld blijft worden door een privé nummer.
Je hebt zelf al enkele stappen in de juiste richting gezet. Mocht het bellen aanhouden dan kun je ons Meldformulier Telefonisch Overlast invullen via de T-Mobile website. Dan wordt er een onderzoek ingesteld. Als laatste mogelijkheid, bij aanhoudende overlast, kun je je nummer laten veranderen via onze telefonische klantenservice.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd over de mogelijkheden.
Ik wens je nog een prettige dag.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi @HansH.1950,

Wat vervelend dat je gebeld blijft worden door een privé nummer.
Je hebt zelf al enkele stappen in de juiste richting gezet. Mocht het bellen aanhouden dan kun je ons Meldformulier Telefonisch Overlast invullen via de T-Mobile website. Dan wordt er een onderzoek ingesteld. Als laatste mogelijkheid, bij aanhoudende overlast, kun je je nummer laten veranderen via onze telefonische klantenservice.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd over de mogelijkheden.
Ik wens je nog een prettige dag.
Reputatie 3
Badge +1
Bedrijven waar je een klant relatie mee hebt, mogen je van de wet wel gewoon bellen met informatie over de producten of diensten die jij afneemt. Het register is alleen voor commerciële benadering. Daarnaast bellen ook incassobureaus met een belcomputer op deze manier naar debiteuren. Het hoeft dus helemaal geen marketing te zijn. Als je niet benaderd wilt worden voor telefonisch marktonderzoek, dan zou je je kunnen aanmelden op www.onderzoekfilter.nl.

Reageer