Beantwoord

Het nummer dat u heeft gekozen is niet volledig, controleer het nummer en probeer het opnieuw.

• 27 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 907 Bekeken

• is een Master Poster
  • 10 reacties
De laatste tijd krijg ik, bovenstaande melding: Het nummer dat u heeft gekozen is niet volledig, controleer het nummer en probeer het opnieuw.

Voor meerdere nummers, en ook bij een andere T-Mobile gebruiker.
Met een vaste aansluiting lukt het bellen naar deze nummers wel.

Graag even vertellen wat er aan de hand is.

Mvg,
icon

Beste antwoord door Hajar 27 augustus 2018, 15:32

Hi MarWes,

Ik denk graag met je mee over een oplossing. Ik heb daarvoor iets meer informatie nodig zodat ik je beter kan helpen. Van welk toestel maak jij gebruik? Zou je eens je simkaart kunnen kruistesten door je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt. Ik heb ook je gegevens erbij gepakt en ik zie geen blokkades in ons systeem.

ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi MarWes,

Ik denk graag met je mee over een oplossing. Ik heb daarvoor iets meer informatie nodig zodat ik je beter kan helpen. Van welk toestel maak jij gebruik? Zou je eens je simkaart kunnen kruistesten door je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt. Ik heb ook je gegevens erbij gepakt en ik zie geen blokkades in ons systeem.

ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!

Reageer