Beantwoord

Hoe kan ik de blokkade op 0900-nummers opheffen?

• 25 januari 2016
  • 9 reacties
  • 2908 Bekeken

Sinds een maand kan ik geen 0900 nummers meer bellen. Er wordt gezegd dat de oproep niet is toegestaan. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik toegang krijg?
icon

Beste antwoord door Amy 27 januari 2016, 11:21

Hey Luuk,

Je hebt ondertussen contact gehad met de klantenservice. Er was nog een blokkade actief vanuit onze kant en mijn collega heeft deze voor je verwijderd. Werkt alles nu weer zoals het moet? :8
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Badge +13
Hoi LuukEerden en welkom op het forum. :)

Eventuele blokkades kan je zelf aan en uitzetten via My T-Mobile > Gegevens en instellingen > Blokkades. Bellen naar 0900-nummers zet je op toestaan. Daarna je toestel even helemaal uit en aanzetten.
Dag iamPuk,

Bedankt voor je reactie. Helaas heb ik dit al geprobeerd, bij de blokkades stond zelfs al dat hij 0900 toestaat. Toen heb ik even geprobeerd het te blokkeren en daarna weer te deblokkeren, daarna de telefoon uit en ingeschakeld, maar helaas geen effect.

Ik heb wel sinds een maand een nieuwe simkaart, kan het daar iets mee te maken hebben? Zo ja, hoe kan ik dit het best oplossen?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Luuk,

Je hebt ondertussen contact gehad met de klantenservice. Er was nog een blokkade actief vanuit onze kant en mijn collega heeft deze voor je verwijderd. Werkt alles nu weer zoals het moet? :8
Dag Amy,

Het werkt weer, bedankt!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Luuk,

Heel fijn! Bedankt voor je terugkoppeling. 🙂

Trek je aan de bel als we jou verder nog ergens mee kunnen helpen?
Zal ik doen!
Helaas oud topic, wij kunnen niet vinden hoe we een nieuw topic openen.. maar zitten met hetzelfde euvel (krijgen te horen dat de lijn bezet is) blokkades staan uit, telefoon en router/modem meermaals opnieuw opgestart.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hengelo,

Heb je al gecontroleerd of er een blokkade actief staat in My T-Mobile? Ga naar gegevens & instellingen> blokkades. Stuur mij anders een privébericht met je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres dan kijk ik graag met je mee!
Hi Hengelo,

Heb je al gecontroleerd of er een blokkade actief staat in My T-Mobile? Ga naar gegevens & instellingen> blokkades. Stuur mij anders een privébericht met je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres dan kijk ik graag met je mee!

Pb gedaan

Reageer