Beantwoord

Hoe kan ik mijn contractnaam wijzigen?


Is het mogelijk de contractsnaam te wijzigen? Van mijn moeders naam naar mijn eigen naam.
icon

Beste antwoord door Chris076 24 juni 2014, 09:30

Hallo jsvandijk,

Vervelend dat jouw pleegvader niet mee wil werken aan een contractovername 😞

Omdat het gaat om persoonlijke gegevens is het nodig dat hiervoor toestemming wordt gegeven door de eigenaar. Wanneer dit echt niet mogelijk is, kun je op jouw eigen naam een nieuw abonnement afsluiten. Het huidige abonnement blijft dan wel doorlopen en het nummer kan ook niet meegenomen worden (omdat ook daar toestemming voor nodig is) Helaas is er geen andere oplossing 😞 Wel zie ik een verlenging onder het nummer dat gekoppeld is aan jouw My T-Mobile account ? De bestelling wordt afgeleverd op het geregistreerde adres welke waarschijnlijk van jouw pleegvader is? Misschien is het verstandig om contact met hem te zoeken en dit alsnog proberen te regelen?

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Iris,

Om te beginnen gecondoleerd en veel sterkte in deze periode. Ik wil je graag helpen bij jouw verzoek!

Dit is inderdaad mogelijk, dus ik heb je een e-mail gestuurd met meer informatie. Ik heb de achternaam van jouw moeder uit ons systeem aangehouden en jouw achternaam van jouw forumnaam overgenomen. Hier vind je de opties en in jouw geval zou het dan een contractovername worden. Deze informatie heb ik gestuurd naar jouw Hotmailadres. Als je naar aanleiding van deze mail nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat natuurlijk graag!

Mocht je nog vragen voor ons hebben, dan horen we dat graag van je! We helpen je graag verder.
Goedemiddag,

Ik zie dat deze berichten van drie jaar geleden zijn, maar ik heb een soortgelijke vraag.
Ook ik wil namelijk mijn contractnaam veranderen. Ik gebruik al jaren dit nummer en alles staat op mijn naam, het is mijn email, mijn rekeningnummer, en ook mijn klantennummer, alleen de contractnaam is van mijn moeder.
Ik had hier geen problemen mee, maar mijn moeder is enkele dagen geleden overleden, waardoor ik nu eigenlijk wel mijn eigen naam op het contract wil hebben. Is dit mogelijk?

Mijn moeder heeft zelf ook een abonnement en andere klantnummer, maar die gaat mijn vader overnemen door middel van contractovername, wat bij mij eigenlijk niet nodig is, alleen een naamswijziging is voldoende. Ik hoor het graag!
Reputatie 6
Hallo jsvandijk,

Vervelend dat jouw pleegvader niet mee wil werken aan een contractovername 😞

Omdat het gaat om persoonlijke gegevens is het nodig dat hiervoor toestemming wordt gegeven door de eigenaar. Wanneer dit echt niet mogelijk is, kun je op jouw eigen naam een nieuw abonnement afsluiten. Het huidige abonnement blijft dan wel doorlopen en het nummer kan ook niet meegenomen worden (omdat ook daar toestemming voor nodig is) Helaas is er geen andere oplossing 😞 Wel zie ik een verlenging onder het nummer dat gekoppeld is aan jouw My T-Mobile account ? De bestelling wordt afgeleverd op het geregistreerde adres welke waarschijnlijk van jouw pleegvader is? Misschien is het verstandig om contact met hem te zoeken en dit alsnog proberen te regelen?

Mijn pleegvader heeft 2 jaar geleden voor mij een abonnement afgesloten. Ik woon daar echter niet meer en het is onmogelijk voor mij om een contractovername te doen, er is geen contact meer van beiden kanten en hij wilt niet meerwerken aan de contractovername.

Ik wil wel graag het abonnement verlengen omdat me toestel gisteren kapot is gevallen. . Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen? Ik zou heel graag mijn abonnement verlengen voor 2 jaar, maar dan op mijn eigen naam. Ik hoop dat er nog wat te redden valt!
Reputatie 4
@ YasminDemper

Leuk om te horen dat je jouw contract wilt verlengen! 😉 Ik adviseer je (zoals in dit topic ook wordt aangegeven) om het contract op jouw naam te laten zetten door middel van een contractovername. Via onze website vind je daar meer informatie over.

Op het moment dat het contract op jouw naam staat, kan je dan een verlenging doen. Houd er wel rekening mee dat er kosten zijn verbonden aan een contractovername, die vind je terug in de prijslijst van jouw abonnement.
Al sinds een aantal jaar ben ik klant bij T-mobile, en nu wil ik graag overstappen naar een ander toestel. Hierbij kan ik mijn contract laten verlengen (of in ieder geval hetzelfde nummer behouden) waardoor ik geen aansluitkosten hoef te betalen. Nu staat het contract alleen nog op naam van mijn vader omdat ik destijds nog geen 18 was, en aangezien mijn vader fulltime werkt zal het nogal een gedoe zijn om de telefoon op zijn naam te laten leveren. Zou de naam aangepast kunnen worden zodat ik zelf een bestelling kan doen en een afspraak met de koerier kan maken voor de leverdatum- en tijd? Alvast bedankt!
Reputatie 6
@rietje22, welkom op het T-Mobile Forum 🙂!

Ik wil dit graag voor je nakijken en aanpassen! Zou je een privébericht kunnen sturen met hierin het 06 nummer waar het om gaat? Ook ontvang ik dan graag ter controle je adresgegevens, geboortedatum en rijbewijsnummer.
ik heb sinds een paar weken een contract bij t-mobile maar mijn contract naam is verkeerd geschreven.. er staat een i ipv een l.. Hoe kan ik dit veranderen?
Hallo Rfeijns,

Welkom op het forum!

Jij kunt dan ook gebruik maken van het door Caspar hierboven geplaatste formulier voor contractovername.

Meer info staat ook op deze pagina: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/overstappen/contractovername
Voor mij geldt hetzelfde als voor de topicstarter, ik wil graag mijn contract op mijn naam zetten in plaats van op mijn moeders naam, want ik wil binnenkort mijn abbonnement verlengen, alleen moet het contract dan wel op mijn naam staan.

BIj voorbaat dank voor uw hulp!
Reputatie 4
@ lin55555

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat je inmiddels via e-mail contact hebt gehad met mijn collega. Is je vraag inmiddels helemaal beantwoord? Ik hoor het graag!
ik heb een prepaid nummer en ik krijg op my tmobile de naam niet veranderd hij staat op naam van mijn vriend maar aangezien dit mijn nummer is wil ik ook dat het oop mijn naam staat....help!!!!!!!!!!!

tnx
Reputatie 5
@arthurk
Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Wil je mij via een privébericht je voorletters, achternaam, adres, postcode, woonplaats, geboortedatum en e-mailadres toesturen? Dan ga ik kijken of ik de gegevens kan aanpassen.
Even voortborduren op topicnaam.

Ik ben ruim 12 jaar in het bezit van een prepaid nummer, destijds gekregen bij een postbank actie.

Onlangs een t-mobile account aangemaakt en zie ik daar op dit nummer een andere naam staan, waarschijnlijk van de eigenaar (van dit nummer) voor mij.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat mijn naam boven dit contract gaat komen, ik ben namelijk van plan om een abbo te gaan nemen maar dat ga ik echt niet doen (als het zou lukken) met andere gegevens dan de mijne.

Ook wil ik dit nummer niet kwijt.

Iemand van T-Mobile die me hier kan helpen met een oplossing? Heb al getracht iemand aan de lijn te krijgen maar als ik in het menu kies voor "gegevens aanpassen" kom ik steeds bij een verwijzing naar de website en wordt eruit gegooid 😞



Arthur
Reputatie 7
Dat kan via een contractovername. Kost meen ik 15 euro.
Hier is het formulier: http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/service-contact/brochures-formulieren/contractovername-particulier.pdf

Reageer