Beantwoord

Hoe lang ben ik al klant bij T-Mobile + nickname aanpassing

• 7 januari 2018
  • 9 reacties
  • 294 Bekeken

Hallo Support

ik zou graag willen weten holeng ik precies klant ben bij jullie , of kan ik dit ergens terug vinden ??
en hoe kan ik mijn nickname aanpassen in dit forum ??

met vr groet

M.Mols
icon

Beste antwoord door Jaimy 8 januari 2018, 11:11

Hoi M.Mols,

Op het nummer waarop jij op dit forum aangemeld bent, ben je al sinds 02-05-2011 klant bij T-Mobile. Da's dus al een aardig tijdje. :D

In welke naam wil je je jouw nickname veranderen? Dan regelen we dat meteen voor je!
Bekijk origineel

9 reacties

Hoi, kunnen jullie mijn nickname ook veranderen van yvca, naar Yvem
Alvast bedankt
Done!😁

Super Dank je wel ☺
Reputatie 7
Badge +20
Alvast bedankt

Done!😁
Alvast bedankt
dank je wel bas ,, ben er blij mee ,, :-):D

ja , prima ik laat het jullie weten .. al lees ik veel reacties en problemen ,, maar reageer niet zo heel vaak ,,
Reputatie 4
Badge +13
Hey M.Mols,

Dat geeft niet hoor, de late reactie. 😃 Ik heb de naam meteen voor je gewijzigd van mcoy40881 naar mmols4088!

Mocht je verder nog vragen hebben schroom dan niet, we helpen je graag!
hallo Jaimy

mijn nickname is nu mcoy40881 en wil dit graag veranderd hebben naar mmols4088

excuses voor mijn wat late reactie ,,

alvast mijn dank

met vr groet

M.Mols
Reputatie 7
Badge +19
Hoi M.Mols,

Op het nummer waarop jij op dit forum aangemeld bent, ben je al sinds 02-05-2011 klant bij T-Mobile. Da's dus al een aardig tijdje. :D

In welke naam wil je je jouw nickname veranderen? Dan regelen we dat meteen voor je!
Reputatie 3
Badge
Hallo M Mols,

Als je forum ingelogd bent, zie je jouw profiel rechtsboven mcoy40881 met onderstreep naast foto profiel.

Dus jouw profielnaam erop klikken dan zie je wanneer je lid bent geworden

Pierre
Hoi M.Mols.

Voor zover ik weet is er (nog) geen mogelijkheid om zelf terug te vinden hoe lang je al klant bent. Een T-Mobile Moderator kan je wel vertellen hoe lang je al klant bent, zij reageren doorgaans binnen 24-48 uur op topics.

Als je alvast in een reactie zou willen aangeven waar je nickname in veranderd mag worden, kan de T-Mobile Moderator dat ook direct voor je aanpassen zodra je topic behandeld wordt. Alleen zij hebben namelijk de mogelijkheid om namen te veranderen.

Reageer