Vraag

Hoe start ik de T-Mobile Woordzoeker?

• 13 augustus 2020
  • 16 reacties
  • 1032 Bekeken

hoe start ik de unlimited-woordzoeker game, ik krijg alleen de intro te zien

16 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Anton17 

Via de link in dit onderwerp moet je gewoon kunnen beginnen.

https://community.t-mobile.nl/nieuws-345/leuke-prijsvraag-van-t-mobile-met-te-gekke-prijzen-325113

Probeer het anders eens vanaf een ander apparaat of andere browser.

Helaas werkt je link niet. Ik kom op hetzelfde uit. Waarschijnlijk kan het dan niet met Safari gespeeld worden. Ik zie wel even of ik het met een andere browser ga proberen. Thx iig!!

Reputatie 7
Badge +20

@Anton17 Hallo Ik heb de puzzel met Safari gemaakt Het kan aan je cookie liggen.

Probeer eens een  andere browser https://unlimited-woordzoeker.t-mobile.nl/game

Succes. 

@Anton17 Op welke telefoon / iOS versie probeer je het spel te spelen?

Ik heb een iPhone 6s en versie OS 13.6

laatst nog een update gedaan, daar zou het toch niet aan moeten liggen? 
anders is het “jammer dan” volgende keer beter. 
Nog even uitleggen wat ik zie, als ik op start het spel klik, krijg ik vier schermen te zien hoe het spel werkt. Dat is het. Nergens een knop start of “ik begrijp het”. Het stopt bij de uitleg.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Anton17,

Heb je het uiteindelijk ook met een andere browser geprobeerd? We zien ook dat een ad-blocker de boel soms tegenhoudt, waardoor het niet lukt. Dit gebeurt met name bij Safari, dus misschien is dat ook nog een optie bij jou? 

We horen het graag van je!

Het is gelukt 😃👍🏻
add-blockers uit, opnieuw opgestart.

ik speel nu gewoon op Safari 

thx allemaal!!!

Reputatie 7
Badge +20

En @Anton17 @Waqqas @ootes  wat willen jullie winnen? 

Reputatie 7
Badge +17

Mij maakt het niet uit maar die BBQ kunnen we thuis wel gebruiken @CrisTien 🙂 en waarop hoop jij?

Opblaas jacuzzi lijkt me ook wel gaaf 💥

Reputatie 7
Badge +20

DROOM@Waqqas Maar ik zou voor het ijs gaan. Hoe leuk is dat al die blije gezichten te zien. 
Ik zou de ijskar dan graag neerzetten bij een bejaardentehuis.  Bejaarden hebben het mega zwaar nu met al die Corona en angst van die mensen

Zo’n jacuzzi is misschien wel fijn maar ik heb daar geen geduld voor dus die geef ik onmiddellijk weg. Weet er wel een gezin voor die ik er erg gelukkig mee kan maken. 

De BBQ is mooi maar die geef ik ook weg aan iemand met een hele gave foodtruck. Hij heeft er al een maar zo’n foodtruck kok kan altijd wel iets gebruiken. De Corona tijd was zwaar dus nu moet hij weer volop aan de bak en alle hulp zal welkom zijn! 

De strandstoelen zijn ook kikke maar die zijn voor mensen die de hele dag aan het strand in de zon bakken.

Nee alles is niets voor mij behalve dat IJs.

Ik had nog niet eens maar de prijzen gekeken… net maar even gedaan.

die jacuzzi lijkt me wel wat, bbq hou ik niet zo van, de Pathé kaart is ook welkom. Bewaren ik die voor de winter om met het gezin een filmavondje te houden.

succes met de puzzel @Waqqas, @CrisTien, @ootes 

Reputatie 7
Badge +17

@Anton17 

Al klaar mee 🙂👍

Reputatie 7
Badge +20

@Waqqas  @ootes @Anton17 ik ben ook al klaar, en ja die filmbon is er ook nog. 
Laten wij dan afspreken dat als iemand van ons die Pathebon wint

Wij Hier komen vertellen welke film we hebben gekeken en wat we er van vonden. 
Dan maak je gelijk ALWEER kans op een aardig prijsje.

Deal?

Groetjes

Reputatie 7
Badge +20

En winnen wij die film bon niet kunnen we elkaar alsnog leuke tips geven,☀️🙋‍♀️🤣

😃👍🏻

Reputatie 7
Badge +20

En is iedereen al klaar met de puzzel? 
Je mag gerust hier om hulp vragen! 
Groetjes

Reageer