Beantwoord

https://www.t-mobile.nl/my/dashboard onduidelijk/werkt niet goed

  • 30 juni 2018
  • 1 reactie
  • 573 Bekeken

'Mijn dashboard' is erg onduidelijk en werkt niet goed:


Als ik op 'Mijn abonnement' klik zie ik alleen een uitleg over wat 'Mijn abonnement' doet, maar ik zie nergens daadwerkelijk mijn abonnement.
Hetzelfde geld voor 'Facturen', 'Simkaart & toestel' en met 'Bundels aanpassen' krijg ik uitleg over 'Abonnement aanpassen' zonder dat ik ergen mijn abonnement kan aanpassen.

Verder werkt de bovenste 'Verbruiksstatus' niet, de onderste is alleen een uitleg. (Hierover heb ik ook een ander topic ingeschoten).

Kortom ik kan eigenlijk helemaal niets met het dashboard en mijn gegevens niet inzien of wijzigen.

Mvg,

Dennis
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 30 juni 2018, 17:45

Hallo Dennis,

Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics aan maakt voor het zelfde probleem.
Je vraag zal door een moderator beantwoord worden in dit topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hallo Dennis,

Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics aan maakt voor het zelfde probleem.
Je vraag zal door een moderator beantwoord worden in dit topic.