Beantwoord

Ik heb geen abonnement voor mijn tablet

• 6 juni 2018
  • 6 reacties
  • 241 Bekeken

Ik heb helaas tablet gekocht bij T mobile en 2 keer bij winkel geweest en aangegeven dat ik geen gegevens van T mobile wil . Hij heeft verwijdert maar toch
krijg ik desondanks mijn wens en uitleg fakturen van T mobile
moet stoppen !
icon

Beste antwoord door Hajar 7 juni 2018, 14:58

Hi Sevak,

Gefeliciteerd met je nieuwe tablet! Ik wil je graag verder helpen met je verzoek, maar ik heb daarvoor wel wat meer informatie nodig. Dus als ik het goed begrijp heb je een tablet los gekocht en geen tablet abonnement? Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je IBAN? Dan kan ik controleren wat voor berichten je ontvangt en deze eventueel uitzetten.

Ik zie je bericht graag tegemoet zodat ik je verder kan helpen!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sevak,

Gefeliciteerd met je nieuwe tablet! Ik wil je graag verder helpen met je verzoek, maar ik heb daarvoor wel wat meer informatie nodig. Dus als ik het goed begrijp heb je een tablet los gekocht en geen tablet abonnement? Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je IBAN? Dan kan ik controleren wat voor berichten je ontvangt en deze eventueel uitzetten.

Ik zie je bericht graag tegemoet zodat ik je verder kan helpen!
Hoi!
Mij zou graag personelijk bericht sturen met mijn gegevens
maar ik weet niet hoe het gaat ?
Reputatie 3
Badge +4
Voor persoonlijk bericht klik op het plaatje van Hajar, daarna op stuur bericht.
Ja,dat deed ik net maar zij is nu niet meer online
Dat maakt niet uit, dan komt een privébericht nog steeds aan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Ik heb je van een reactie voorzien!

Reageer