Beantwoord

ik kan geen 0906 nummers bellen

• 7 maart 2020
  • 14 reacties
  • 430 Bekeken

ik wil graag online wat kope maar kan hiervoor het 0906 nummer niet belle kunt u helpe?

icon

Beste antwoord door CrisTien 7 maart 2020, 15:25

@Donny dejong Het nummer is inderdaad geblokkeerd door TMobile.

Er  waren (zijn) veel klachten over fraude/misbruik etc etc. Je moet het dus anders oplossen.

1 keer adem halen en de 💰 geldteller begint al te lopen volgers kenners.

Wat wil je kopen? (Nieuwsgierig) 

Fijn weekend

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Donny dejong Welkom! Heb je soms een blokkade op die nummers?

Als je betaalachterstanden hebt worden deze nummers ook geblokkeerd.

Log in in my TMobile daar kan je zien of er iets is geblokkeerd.

Let op je kan niet meer dan €300 per maand op deze manier uitgeven. 
Lees hier meer over aankopen via T-Mobile

Laat even weten of je er zo uitkomt.

Fijn weekend

ik heb daar geen blokades ook geen betaling achterstand en nog niet gedaan dee maand dus hoe komt dit

Reputatie 7
Badge +15

Als je in de T-mobile app bij meer onder blokkades, kijkt staat alles op toestaan?

Als alles juist is dan zul je even moeten wachten op de reactie van een Moderator. Meestal krijg je binnen 24/48 uur een reactie.

ja alles staat op toestaan

Reputatie 7
Badge +20

Hey @Donny dejong,

Goed om te zien dat er al flink met je mee wordt gedacht! 

Ik heb het even nagekeken en er staan inderdaad geen blokkades of iets dergelijks op jouw aansluiting, dus daar ligt het in dit geval niet aan. Het gaat in dit geval dus om één nummer? Zou je kunnen aangeven om welk nummer het precies gaat? Het kan namelijk zijn dat het een nummer is wat voor alle aansluitingen is geblokkeerd en dus niet ondersteund wordt. Ik kan dit pas met zekerheid zeggen als ik weet om welk nummer het gaat, dus ik zie je reactie graag spoedig tegemoet!

0906 7290027

Reputatie 7
Badge +15

@Donny dejong

Ik heb geen blokkade en alle facturen betaald, nummer gebeld en krijg te horen deze oproep is niet toegestaan, bel voor meer informatie de klantenservice. Lijkt erop dat T-Mobile het blokkeert dus niks mis aan jouw kant.

Reputatie 7
Badge +18

Zoek op Google maar even naar dit nummer en je ziet meteen dat wat achter dit nummer schuil gaat niet helemaal pluis is. T-Mobile zal het daarom voor iedereen blokkeren om de klanten te beschermen tegen torenhoge rekeningen.

Reputatie 7
Badge +20

Er  waren (zijn) veel klachten over fraude/misbruik etc etc. Je moet het dus anders oplossen.

Fijn weekend

Fijn weekend

paysafe kaarten hahaha heb het nodig voor spelletje

iemand die dan nog manieren weet om geld in me spel te krijge via mobiel? haha want heb me geld nu nie op me bank staan de website van het spel accepteert mollie en paypal

Reputatie 7
Badge +20

@Donny dejong Mijn idee wil je misschien niet horen? 

@Donny dejong Mijn idee wil je misschien niet horen? 

Jawel wil ik wel hore haha

Reputatie 7
Badge +20

@Donny dejong Mijn moeder/vader/zus/buurvrouw/wijzemensen zouden gezegd hebben…..

“BEN JE NU HELEMAAL BESODEMIETERD” (sorry) je gaat toch geen geld uitgeven wat je niet hebt en dat voor een spelletje! 

Ja dat zouden deze wijze mensen hebben gezegd, en aangezien ik vroeger een braaf meisje was heb ik veel van ze opgestoken dus ik zeg tegen jouw.

Ben je nu helemaal be……. Wacht tot je het geld OVER hebt.😎🤣

Groetjes en pas goed op jezelf en je bankrekening.

Reageer