Beantwoord

ik kan niet inloggen op deezer

  • 3 januari 2019
  • 1 reactie
  • 593 Bekeken

na het opnieuw installeren van de app kan ik niet meer inloggen. Ik heb het volgende al geprobeerd:
  • naar de site gegaan Tmobile account geactiveerd (code via sms ingetypt op site).
  • daarna lukte inloggen niet. NIeuw wachtwoord aangevraagd.
  • ook met nieuwe wachtwoord kan ik niet inloggen.
  • nu vraag ik mij af of ik de juiste gebruikersnaam heb ingevuld, daar zou het nog aan kunnen liggen. Ik heb ook geprobeerd met een andere inlog in te loggen en een nieuw wachtwoord aan te vragen. Maar ik ontvang het wachtwoord niet in mijn mailbox, ook niet in de spam.
Graag hoor ik hoe dit opgelost kan worden. Anders betaal ik voor niets ;-)
Helene
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 januari 2019, 10:32

Hoi Noiree,

Voor niets betalen gaan we natuurlijk niet laten gebeuren, geen zorgen! :)

Wat je het beste even kunt doen, is contact opnemen met Deezer zelf. Ik begrijp namelijk dat het activeren wel is gelukt, maar nu het inloggen niet meer lukt. In dat geval kunnen zij het beste even met jou mee kijken naar wat er misgaat. Dan komt het helemaal goed!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Noiree,

Voor niets betalen gaan we natuurlijk niet laten gebeuren, geen zorgen! :)

Wat je het beste even kunt doen, is contact opnemen met Deezer zelf. Ik begrijp namelijk dat het activeren wel is gelukt, maar nu het inloggen niet meer lukt. In dat geval kunnen zij het beste even met jou mee kijken naar wat er misgaat. Dan komt het helemaal goed!

Reageer