Vraag

Ik kan wel bellen, niet gebeld worden

• 18 januari 2016
  • 7 reacties
  • 917 Bekeken

fijne avond ik had een vraagje ik heb vandaag al een paar keer naar de klantenservice gebeld voor mijn probleem maar ze konden me niet helpen dus ik wou het nogmaals via hier proberen.
Ik heb gisteren een nieuwe abonnement aangesloten met een nieuwe simkaart maar ik kan anderen wel bellen maar ik kan zelf niet gebeld worden en ik ontvang ook geen melding.
Ik hoop zo spoedig mogelijk geholpen te worden.

M.v.g.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Wat krijgen andere mensen te horen als ze jou bellen?

Groet,
Hallo,
wanneer mensen mij bellen krijgen ze dit te horen ''het nummer dat u heeft gekozen is buitendienst''
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Burcubk,

Allereerst welkom op het forum en bij T-Mobile!

Goed dat je hierover contact opneemt, want ik begrijp dat je natuurlijk gewoon gebeld wilt kunnen worden! Ik heb gelijk in het systeem gekeken om wat instellingen te controleren. Ik zie dat je geen blokkade hebt en dat je simkaart geactiveerd is. Welk toestel gebruik je? Heb je hier altijd last van of op bepaalde momenten? En heb je hier op één locatie problemen mee of op meerdere locaties? Kun je de postcode sturen? Dan kijk ik even mee!

Kun je eens je simkaart in een ander toestel proberen, kun je dan wel gebeld worden? En als je een andere simkaart in jouw toestel probeert? Op die manier kunnen we uitsluiten of het misschien aan je simkaart of toestel ligt.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hey Thalina,

Ik gebruik een iphone 6, vandaag heb ik me simkaart in een andere telefoon gedaan om te kijken of het aan me telefoon lag maar daar lag het blijkbaar niet aan want ik kon daar ook niet gebelt mee worden.
Ik ben op verschillende locaties gebelt maar nergens kreeg ik een melding de gene die me belt krijgt per direct te horen dat ik buitendienst ben, mijn postcode is 1508WR

Heel erg bedankt voor je moeite
Reputatie 7
Badge +15
Hey Burcubk,

Ik zie dat mijn collega's van de netwerkafdeling dit hebben opgepakt en je momenteel weer gebeld kunt worden! Klopt dat? Werkt alles weer naar behoren?

Nogmaals excuses voor het ongemak de afgelopen dagen. Wil je het laten weten als we je verder nog ergens mee kunnen helpen? Dat doen we graag! 😉
Hey Amy,

Het heeft even geduurt maar gelukkig is alles nu in orde en heb ik geen klachten bedankt voor al het hulp dat ik kreeg.

fijne dag verder
Reputatie 7
Badge +15
Hey Burcubk,

Bedankt voor je terugkoppeling! Ik ben blij dat alles weer in orde is. Als je nog vragen hebt, let me know! 🙂

Fijne zondag!

Reageer