Beantwoord

Ineens een W'n'W icoon bij me internet app staan

• 26 oktober 2015
  • 7 reacties
  • 186 Bekeken

Hoe kan ik ineens wnw hebben staan bij me internet icoon?
Ik heb dit namelijk nooit aangevraagd.

M.v.g
Ursula
icon

Beste antwoord door Thalina 29 oktober 2015, 14:38

Hoi Ursula,

Begrijpelijk dat je er niet veel wijzer van wordt! Ik heb het nog even nagevraagd bij mijn collega die veel van toestellen weet. Hij vertelde mij dat dit logo bij sommige toestellen in de branded software zit. Het is gewoon nog steeds de Chrome-browser, dus je internet app. Niets om je zorgen over te maken, alleen het logo'tje is anders! 🙂 Mocht je je toch storen aan dit tekentje, dan kan je het beste een andere internetbrowser app installeren en deze gebruiken, bijvoorbeeld FireFox.

Omdat het logo sinds kort opeens is verschenen ben ik nog wel even nieuwsgierig: gebruik je sinds kort misschien een ander toestel? Of heb je een software update uitgevoerd?

Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek gerust aan de bel!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hoi, dit zou betekenen dat je web'n'walk hebt geactiveerd?
Mogelijk is dit per ongeluk gegaan.
Iemand van T-Mobile zou je hier antwoord op kunnen geven, verder kunnen helpen.
Ik zou niet weten hoe namelijk. Is gekomen nadat ze afgelopen weekend onderhoud hadden bij tmobile
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ursula,

Wat vreemd dat dit logo ineens in je scherm is verschenen.. :S

Dit zou inderdaad betekenen dat je gebruik maakt van Web 'n Walk, maar er is niets geactiveerd in het systeem, dus je maakt hier geen gebruik van. Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Je kunt ook de simkaart even opnieuw plaatsen, zodat er opnieuw automatisch een netwerkverbinding wordt aangemaakt. Krijg je verder eigenlijk meldingen over het Web 'n Walk?

We horen het graag van je! 🙂
Hai hai..

Ik heb van alles al geprobeerd en alle functies van de w'n'w heb ik er eigenlijk 😞 dus ik snap er helemaal niets meer van.

M.v.g
Ursula
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ursula,

Begrijpelijk dat je er niet veel wijzer van wordt! Ik heb het nog even nagevraagd bij mijn collega die veel van toestellen weet. Hij vertelde mij dat dit logo bij sommige toestellen in de branded software zit. Het is gewoon nog steeds de Chrome-browser, dus je internet app. Niets om je zorgen over te maken, alleen het logo'tje is anders! 🙂 Mocht je je toch storen aan dit tekentje, dan kan je het beste een andere internetbrowser app installeren en deze gebruiken, bijvoorbeeld FireFox.

Omdat het logo sinds kort opeens is verschenen ben ik nog wel even nieuwsgierig: gebruik je sinds kort misschien een ander toestel? Of heb je een software update uitgevoerd?

Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek gerust aan de bel!
Het logo zit er echt pas vanaf het weekend..heb het nog nooit gehad namelijk.. en heb al een half jaar het zelfde toestel..en al een tijdje geen update gedaan namelijk.. daarom vindt ik het raar dat het er ineens zit op me internetlogo
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Ursula,

Dat is vreemd! Ik kan me voorstellen dat dit vraagtekens bij je oproept. Je hoeft je in ieder geval nergens zorgen over te maken. Dit is alleen een visueel verschil. 🙂

Reageer