Beantwoord

Ineens veel data van mijn internetbundel verbruikt

op maandag 7 maart. plotseling laat zien mijn data 301 MB is gebruik gemakt. dat klopt zeker niet! graag na kijken! volgens mij klopt iets niet
icon

Beste antwoord door David 10 maart 2016, 10:26

Hey Camelia01,

Welkom op ons Forum! Hou er rekening mee dat dit een openbaar forum is, zorg dus dat je geen privégegevens plaatst in je berichten.

Wij mogen helaas niet inzien waar jij je data aan verbruikt, maar je kunt dit wel zelf inzien, zoals Pilovali hierboven al aangeeft. In ons topic over dataverbruik kun je bekijken waar jouw toestel het verbruik bijhoudt.

Ook geef ik je gelijk ons topic mee over hoe je hoog dataverbruik kunt voorkomen. Hier staan allerlei handige tips in om je verbruik in de gaten te houden!

Laat even weten of je erachter bent gekomen waar je jouw MB's aan op zijn gegaan!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Het kan zijn dat een app op de achtergrond heeft geupdate, het kan ook zijn dat je telefoon automatisch een backup heeft gemaakt van je bestanden.
Zou je eens naar je ingebouwde datateller willen kijken, en checken als je iets ongewoons ziet?

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hey Camelia01,

Welkom op ons Forum! Hou er rekening mee dat dit een openbaar forum is, zorg dus dat je geen privégegevens plaatst in je berichten.

Wij mogen helaas niet inzien waar jij je data aan verbruikt, maar je kunt dit wel zelf inzien, zoals Pilovali hierboven al aangeeft. In ons topic over dataverbruik kun je bekijken waar jouw toestel het verbruik bijhoudt.

Ook geef ik je gelijk ons topic mee over hoe je hoog dataverbruik kunt voorkomen. Hier staan allerlei handige tips in om je verbruik in de gaten te houden!

Laat even weten of je erachter bent gekomen waar je jouw MB's aan op zijn gegaan!
dank Pilovati en David. ik heb het naar data teler gekeken. blijkbaar een game heeft ale data verbruik zonder mij toestemming vragen voor uploaden heb meteen de game uninstalleert. nogmals bedankt
Reputatie 6
Badge +16
Hi Camelia,

Goed om te lezen dat je er inmiddels achter bent gekomen! Bedankt voor het delen van je oplossing. 🙂

Reageer