Sticky

[INFO] Inschakelen en uitzetten van blokkades via My T-Mobile

• 21 november 2018
  • 5 reacties
  • 1506 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 10887 reacties

Je kunt via My T-Mobile op verschillende diensten een blokkade plaatsen en/of opheffen. Op deze manier kun je zelf controle houden op de geactiveerde diensten en functies en dit is altijd handig om niet voor verrassingen op je factuur te komen staan!

Ga naar jouw My T-MobileGegevens & instellingenBlokkades. Er vouwt nu een overzicht uit met alle diensten die je kunt blokkeren. Als je over informatie-button gaat zie je een uitleg over de dienst.

Diensten die je kunt blokkeren via My T-Mobile

Ben je op zoek naar informatie om je af te melden FTMSC-diensten? Kijk dan in dit topic voor meer informatie over hoe je dit kunt aanpakken.

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons gerust weten in een reactie in dit topic. We helpen je dan zo snel mogelijk verder!

5 reacties

Beste T-Mobile,

Moet denk ik handmatig gedaan worden door een medewerker!
Graag wil ik alle service nummers per direct activeren, ik ga akkoord met eventuele extra kosten. Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Hi Karina,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je een betalingsregeling hebt. Bij een betalingsregeling wordt er automatisch een blokkade geactiveerd voor servicenummers en gebruik in het buitenland. Zodra je betalingsregeling is voldaan wordt, de blokkade verwijderd.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!
Hoi, zojuist al geprobeerd via jullie klantenservice maar deze mevrouw kon me er helaas niet verder mee helpen... Sinds kort (ongeveer 3 à 4 weken) kan ik geen blokkades meer instellen met mijn Samsung Galaxy S7 toestel via de My T-Mobile app. De medewerkster dacht dat het nu via een omweg gaat maar zover ik weet heb ik alle opties geprobeerd. Dit is bij het telefoonnummer van mijn zoon ook het geval. We blokkeren namelijk af en toe zijn internet en dit kan nu niet meer via de app op de telefoon.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Literatuurbulb,

Komt het wellicht doordat de app ietsje veranderd is qua indeling? De blokkades kun je nu vinden onder Abonnement & Instellingen en inderdaad alleen via de browser en niet via de app. Lukt dat zo?
Hoi, vanmorgen weer eens gekeken bij de app en nu staan de blokkades er weer gewoon bij. Waarschijnlijk is er toen dus echt iets mis geweest met de T-mobile app..... Ik vond het al zeer vreemd dat deze juist in de app niet meer te gebruiken zou zijn en dat ik ze alleen via een pc ofzo uit en aan kon zetten.

Reageer