[Info] Opgelost: problemen met activeren MB-aanvuller, Travel & Surf pas en PrePaid online opwaarderen

  • 6 juli 2019
  • 48 reacties
  • 12318 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

48 reacties

Heel fijn. Je betaalt voor unlimited, je krijgt maar 5 gb, vervolgens klik je je suf omdat je je iedere keer aan moet vullen met maar 1 gb ipv dat dat automatisch zou moeten gebeuren. Belachelijke constructie. En dan werkt t aanvullen niet. Mijn abonnement wordt niet verlengd😠😠😠
Ik snap dat er storingen zijn en dat kan gebeuren. Maar als er idd gewoon onbeperkt aangezet word....
Ik vond het al balen dat we steeds moeten opwaarderen, want onbeperkt moet gewoon onbeperkt zijn en niet steeds weer moeten opwaarderen. Dit is nu eenmaal het geval en dat is prima, maar omdat ik vaak via mijn telefoon presentaties moet geven en dat doe ik via telefoon ook veel via google youtube enzovoort. Wat nu niet kan ik zit vaak ik lokaties in bossen enzovoort waar geen wifi is nu moet ik mijn presentaties van deze dag afzeggen en dit kost mijn echt serieus geld.

Ik zal heus niet de enige zijn en ben benieuwd of we hier in gecompenseerd gaan worden?!?!
Heel fijn. Je betaalt voor unlimited, je krijgt maar 5 gb, vervolgens klik je je suf omdat je je iedere keer aan moet vullen met maar 1 gb ipv dat dat automatisch zou moeten gebeuren. Belachelijke constructie. En dan werkt t aanvullen niet. Mijn abonnement wordt niet verlengd😠😠😠


Ik ben het met je eens ik ga denk ik maar eens verdiepen in andere providers waar wel krijg wat me beloofd word, er is altijd wel wat.... bij kpn nooit gezeik gehad..
De compensaties die tmobile uitbetaald is vrijwel niks vergeleken wat het je ‘zou’ kunnen kosten.

ik geloof dat het een x aantal cent is per uur, na drie uurt storing.
dat is vrijwel niet de moeite waard.

anyway zeer vervelend dat dit gebeurt voor de zoveelste keer.
Toch maar eens serieus over na gaan denken om mijn privé en zakelijke abonnement ergens anders heen te verplaatsen.

’unlimited’
Wat kunnen mensen toch ongelofelijk zeiken zeg.
Ja, het is irritant als je je MB's niet kunt aanvullen, maar vergaat de wereld? Not really. T-Mobile doet er alles aan om het probleem op te lossen. Werken jullie op de technische afdeling? Nee, hou je waffel en nutteloze suggesties dan lekker voor je want jullie hebben echt de ballen verstand er van. "Ja Er Is ALtIJd WaT"... oh gut gut. Overdrijven is ook een vak. T-Mobile heeft weinig tot geen storingen. "iK gA Op ZoEk NaAr EeN aNdErE pRoViDeR" okeeee doeiiiiiiii. Succes hè? (Diep van binnen weet je dat je niet gaat overstappen).
Werkt inmiddels weer
Reputatie 4
Badge +3
@Stephan Hovens

Hey Stephan, zeer ongelukkige timing voor jou, al is dat eigenlijk altijd het geval. Ik weet niet of je het openingsbericht al hebt gelezen maar uiteraard doen we ons best om de problemen zo snel als mogelijk te verhelpen. On a more positive note; het voorkomt in ieder geval een verkeersboete van €240.

@Blekkie

Hey Blekkie, de constructie van de starthoeveelheid van 5 GB heeft uiteraard een doel. In een van mijn eerdere berichten heb ik dit toegelicht. Wellicht dat het op die manier wat meer achtergrond biedt. Idealiter werkt het aanvullen uiteraard, dat is ook waar we op de achtergrond mee bezig zijn om te realiseren.

@RdeG

Hoi RdeG, het idee van het ‘weghalen’ van de constructie (bij problemen van aanvullers activeren) is binnen de community inderdaad eens gevallen. Daarmee is wel voorbijgegaan aan of dit überhaupt wel mogelijk is zonder teveel ingrijpende gevolgen. Ik durf daar niets over te zeggen, simpelweg omdat het mij daarin ontbeert aan kennis. Ik hoop dat we het snel hebben opgelost, zodat we je gevoel positiever kunnen stemmen.

Ik heb je username gewijzigd omdat dit je 06-nummer was, met inachtneming van je privacy uiteraard. Als je een andere username wilt dan die ik 'even' heb verzonnen, stuur mij dan een pb!
I have just succesful added 2 GB by using my second smartfon. Try that.
Het gaat niet om die 5 gb. Het gaat om wat er daarna gebeurt. Er moet automatisch worden aangevuld. Wat je aan het doen bent, wordt onderbroken. Heel fijn als je biijv. een film zit te kijken. Vervolgens moet je vier of vijf keer iets aanklikken voor je 1 gb erbij krijgt. Die is na 20-25 min. verbruikt en dan begint dat hele gedoe van aanvullen opnieuw.
Grappig dat iemand Mitch van Tmobile (kan er verder ook niks aan doen) een like gaat geven. Degene heeft zelf vast en zeker geen unlimted internet.

Ik eis vanaf morgen extra 1gb mb-aanvullers en anders ......................

heb ik morgen weer geen mb aanvullers.

De service wordt in vergelijking met drie jaar geleden steeds slechter en er komen steeds meer storingen voor.
En maar adverteren met het beste netwerk van Nederland, maar de service is k*t.
Geweldige service van tmobile. Na 1 keer klagen van mij en het werkt weer!
Bedankt en een heel fijn weekend iedereen!
Reputatie 4
Badge +3
@Blekkie

Hey Blekkie, na het verbruik van de starthoeveelheid dien je inderdaad enkele handelingen uit te voeren (achtergrond ligt in de uitleg van de constructie). De eerste aanvuller kun je overigens al direct activeren. Zo zou je een verkapte starthoeveelheid van 6 GB kunnen realiseren. Iedere volgende aanvuller kun je activeren vanaf 80% verbruik van de vorige aanvuller. Het wegnemen van het vereiste van de handeling doet het niet, maar je zou in theorie een onderbreking moeten kunnen voorkomen!
Reputatie 7
Badge +20
Geweldige service van tmobile. Na 1 keer klagen van mij en het werkt weer!
Bedankt en een heel fijn weekend iedereen!

Fijn @Hakuin ik lees van meer mensen dat het weer werkt!
fijn weekend☀️👍🏻
@Blekkie


Hey Blekkie, na het verbruik van de starthoeveelheid dien je inderdaad enkele handelingen uit te voeren (achtergrond ligt in de uitleg van de constructie). De eerste aanvuller kun je overigens al direct activeren. Zo zou je een verkapte starthoeveelheid van 6 GB kunnen realiseren. Iedere volgende aanvuller kun je activeren vanaf 80% verbruik van de vorige aanvuller. Het wegnemen van het vereiste van de handeling doet het niet, maar je zou in theorie een onderbreking moeten kunnen voorkomen!

Lees ik dat goed? Kun je tegenwoordig als je 80% van je data hebt verbruikt van je aanvuller alvast met 1 gb aanvullen???? Dat is nieuw voor mij.
Ja het duurde (te) lang, en ja de constructie is onzinnig. Maar belangrijker, het werkt weer. Waarvoor mijn dank.
Ik heb net mn mb's kunnen aanvullen!
Helaas ben ik niet tevreden met deze reactie. Tmobile moet er gewoon voor zorgen dat er zonder extra handelingen aangevuld wordt. En waarom maar 1 gb, maak daar ook 5 van. Het is de bedoeling dat de constructie wordt aangepast, lees hier 'klantvriendelijk'. Niet dat er wordt uitgelegd hoe de constructie werkt!
Ik heb niet alleen last van de m’n aanvuller storing, maar ook zijn bij mij de MB’s op, terwijl ik die helemaal niet verbruikt heb.
Afgelopen november is me dit ook al gebeurd en heb ik uit ‘coulance’ een aanvuller gekregen van T-mobile. Daarna heb ik een data tracker op mijn telefoon gezet en deze bewijst nu dat ik de data dus ook echt niet verbruikt heb.
Ik heb 7GB elke maand, en dit is altijd meer dan voldoende. Deze maand niets anders gedaan en met nog 20 dagen te gaan is deze helemaal op.
Dus ik zit nu zonder data, kan deze niet aanvullen, maar zou eigenlijk nog 5-6 GB tegoed moeten hebben voor deze maand.


Bijgevoegd mijn verbruik van afgelopen 2 weken.

Reputatie 4
Badge +3
De problemen zijn opgelost. Jullie kunnen weer MB-aanvullers activeren via My T-Mobile of de My T-Mobile app. Nogmaals excuses voor het ongemak.
Reputatie 4
Badge +3
@Blekkie

Hoi Blekkie, het wegnemen van het vereiste van een handeling heeft als gevolg dat alsnog de simkaart zou kunnen worden gebruikt als verkapte router. toegegeven, dat kan nu ook in theorie, al is dat natuurlijk niet ideaal voor dat doeleinde. En dat is een van de redenen waarom de inrichting zo is als die is. Ook de hoeveelheid staat in relatie tot dat aspect. De hoeveelheden zijn daarnaast een voortvloeisel uit overwegingen, waarin ik denk dat is uitgegaan dat de hoeveelheden voor het gros van de gebruikers ervoor zorgen dat de grens niet eens in zicht komt. Met het kunnen aanvullen vanaf 80% verbruik bij een aanvuller kan een Unlimited ervaring worden gerealiseerd.
Reputatie 4
Badge +3
@Hakuin

Je kunt inderdaad een nieuwe aanvuller activeren zodra er 80% is verbruikt van de vorige aanvuller.
Reputatie 4
Badge +3
@jesusfreak596

Hoi, uiteraard zeer ongelukkig dat het oogt alsof er data verdwijnt. Hoewel een data-manager app enige indicatie kan geven, is het verbruik via My T-Mobile altijd leidend. Die 'gegevens' worden namelijk direct gelezen vanaf de simkaart. In het verleden heb ik bij een soortgelijke vraag/constatering een onderzoek willen starten. Een netwerkspecialist verzekerde mij dat het aflezen van die data een waterdicht systeem is. In dit topic lees je enige achtergrond.
Dat bij 80% aangevuld kan worden, weet ik. Al die info is mij bekend. Maar dan moet je nog al die handelingen doen. Als ik 1x zou moeten klikken om aanvulling te krijgen, had ik geen commentaar. Maar je moet eerst naar de site, dan aanvullen, dan bevestigen (waarom, je vraagt toch niet voor de lol om aanvulling) en dat het gelukt is wegklikken, dan weer terug naar waar je mee bezig was. Teveel handelingen voor iets waar je recht op hebt en op een moment dat je niet onderbroken wilt worden. Een reactie hierop is voor mij niet nodig. Klacht blijft staan.