[Info] Opgelost: problemen met activeren MB-aanvuller, Travel & Surf pas en PrePaid online opwaarderen

• 6 juli 2019
  • 48 reacties
  • 12320 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3
  • T-Mobile Moderator
  • 569 reacties
[Update, 16.15] De problemen zijn opgelost. Jullie kunnen weer MB-aanvullers activeren via My T-Mobile of de My T-Mobile app. Nogmaals excuses voor het ongemak.

[Update, 13.00] We zijn logischerwijs nog steeds hard aan het werk om de oplossing te vinden. Idealiter had ik een meer inhoudelijke update of mooier nieuws kunnen delen. Weet in ieder geval dat we op de achtergrond bezig zijn om de problemen op te lossen en dat we het allesbehalve vergeten zijn.

We ontvangen enkele signalen dat er problemen zijn met het activeren van MB-aanvullers, Travel & Surf passen en het online opwaarderen van PrePaid. Sorry voor het ongemak. Uiteraard zijn we met man en macht op zoek naar de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.

This topic has been closed for comments

48 reacties

Reputatie 1
Heb dit idee al meerdere malen aangegeven, waarom bouwen jullie geen backup in jullie systeem, dat op het moment dat het systeem van de aanvullers niet werkt, vanaf dan jullie systeem het internet automatisch op unlimited zet, zodat klanten gewoon de volledige internet snelheid kunnen gebruiken en dat deze niet als de GB op zijn naar de trage snelheid gaat, en als het aanvuller systeem weer in orde is dat jullie systeem dan de aanvuller methode weer activeert, want dit is ronduit slecht dat als er meer dan 7 uur storing is je niet op volle snelheid kunt internetten.
Reputatie 1
Word een beetje vervelend inmiddels... Elk weekend is er wel een probleem bij jullie!!! Word ik hier ook voor vergoed... Want nu heb ik geen onbeperkt internet... En daar betaal ik wel voor.
We mogen wel is gecompenseerd worden,met al die storingen en onderhoud. Waardoor er geen of slecht MB's aangevuld kan worden. Betaal er wel 60 euro per maand voor. Ook worden er meerdere opties en ideeën door klanten geopperd waar niks mee gedaan word.
vooral bij onderhoud kan het internet gewoon op unlimited gezet worden. Zeker als je betaald voor unlimited.
Heb dit idee al meerdere malen aangegeven, waarom bouwen jullie geen backup in jullie systeem, dat op het moment dat het systeem van de aanvullers niet werkt, vanaf dan jullie systeem het internet automatisch op unlimited zet, zodat klanten gewoon de volledige internet snelheid kunnen gebruiken en dat deze niet als de GB op zijn naar de trage snelheid gaat, en als het aanvuller systeem weer in orde is dat jullie systeem dan de aanvuller methode weer activeert, want dit is ronduit slecht dat als er meer dan 7 uur storing is je niet op volle snelheid kunt internetten.

Ik ben het helemaal met je eens, maar met "man en macht werken", wordt eigenlijk bedoeld we hebben alleen de weekend krachten. Pietje is op vakantie, Klaasje is vrij en laat Henkie nou net de gene zijn die elders aan het werk is en die krijgen ze niet te pakken.
Een backup systeem zal niet worden gedaan, ook al kan die service met een paar drukken op de knop worden gedaan. Maar dat levert geen geld op en kost alleen maar geld. En wie gaat daar dan over? Ja die werkt niet in het weekend en die gaat vandaag dus dat ook niet bepalen, want dat kost ook weer geld.
Daarnaast zal het Søren Abildgaard ook niet veel boeien, want die wilt alleen de statistieken zien dat er zoveel mogelijk wordt omgezet tegen zo laag mogelijke lasten en ook hij kan dit niet verkopen aan de aandeelhouders. Want daar komt ie weer, dat is een stukje service waarmee geen geld kan worden omgezet en waarvoor zijn er aandeelhouders? Juist om geld te verdienen.
Dan komt die ene mederwerker die vol enthousiasme verteld dat er hard aan gewerkt wordt maar ook hun hebben gewoon pauze en werken met vaste tijden. Hun "service" is eigenlijk niks meer als doorgeefluik en luisterend oor voor de klant. Verder kunnen hun in grote schaal ook niks betekenen voor zoveel klanten, behalve door een opdracht gegeven berichtje plaatsen.
We kunnen niks meer dan hopen dat de weekend krachten het "snel genoeg" oplossen. Ook al duurt het al uren!
Kan iemand naar de klant communiceren wanneer men verwacht dat het is opgelost? Is het niet mogelijk landelijk tijdelijk internet op onbeperkt te zetten? Ik ondervind hier onwijs veel last door.
Mooie update mitch maar we verwachten meer dan een opmerking dat we niet vergeten worden. Dit probleem duurt nu 13 uur en nog steeds geen zicht op werking. Graag zien we een nood oplossing zolang dit probleem duurt. Meer dan genoeg suggesties. Het gaat om de wil om iets voor je klanten te doen.
Heel fijn. Je betaalt voor unlimited, je krijgt maar 5 gb, vervolgens klik je je suf omdat je je iedere keer aan moet vullen met maar 1 gb ipv dat dat automatisch zou moeten gebeuren. Belachelijke constructie. En dan werkt t aanvullen niet. Mijn abonnement wordt niet verlengd😠😠😠
Gaat lekker zo wederom een storing waardoor je je MB'S niet kan aanvullen, beetje jammer als je in een nieuwe woning zit en nog geen internet en tv hebt aangezien dat ook minimaal een maand duur (ook een abonnement bij T-mobile). Betaal je dan bij elkaar meer dan 110 euro. Mischien is het wel tijd om te kijken naar een andere provider.

Heb dit ook al een paar keer aangegeven, zou intern doorgegeven worden. Of dat wordt steeds genegeerd of het wordt helemaal niet intern doorgezet.
Kan er een alternatieve oplossing geboden worden tot het probleem is verholpen?
Geen internet hebben is echt geen optie!
We ontvangen enkele signalen dat er problemen zijn met het activeren van MB-aanvullers, Travel & Surf passen en het online opwaarderen van PrePaid. Sorry voor het ongemak. Uiteraard zijn we met man en macht op zoek naar de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.

Hoi Mitch, iedereen hier wil weten hoe lang dit ongeveer gaat duren en waarom er tijdens de storing niet wordt overgeschakeld naar écht unlimited zonder aanvullers. Weet je al iets?
Aantal jaren geleden hadden jullie dikkels acties waarbij klanten een code konden smsen voor 24/48 uur unlimited internet. Dus als dat kon, hoe moeilijk is het dan om de verbinding voor de Unlimited abonnementen ook echt op unlimited te zetten, totdat het probleem is opgelost? Wij betalen hier namelijk wel voor en ik ondervind hier ontzettend veel hinder van!
Ik snap dat er storingen zijn en dat kan gebeuren. Maar als er idd gewoon onbeperkt aangezet word....
Ik vond het al balen dat we steeds moeten opwaarderen, want onbeperkt moet gewoon onbeperkt zijn en niet steeds weer moeten opwaarderen. Dit is nu eenmaal het geval en dat is prima, maar omdat ik vaak via mijn telefoon presentaties moet geven en dat doe ik via telefoon ook veel via google youtube enzovoort. Wat nu niet kan ik zit vaak ik lokaties in bossen enzovoort waar geen wifi is nu moet ik mijn presentaties van deze dag afzeggen en dit kost mijn echt serieus geld.

Ik zal heus niet de enige zijn en ben benieuwd of we hier in gecompenseerd gaan worden?!?!
De compensaties die tmobile uitbetaald is vrijwel niks vergeleken wat het je ‘zou’ kunnen kosten.

ik geloof dat het een x aantal cent is per uur, na drie uurt storing.
dat is vrijwel niet de moeite waard.

anyway zeer vervelend dat dit gebeurt voor de zoveelste keer.
Toch maar eens serieus over na gaan denken om mijn privé en zakelijke abonnement ergens anders heen te verplaatsen.

’unlimited’
Ik heb net mn mb's kunnen aanvullen!
Reputatie 4
Badge +3
@Hakuin

Je kunt inderdaad een nieuwe aanvuller activeren zodra er 80% is verbruikt van de vorige aanvuller.
Hoe lang gaat dit duren? Dit is al vanaf 00:05 vanochtend..
hoelang gaat dit duren?
nu moet ik wifi gebruiken die best wel slecht is...
Is het geen storing of fout in het systeem, dan is het onderhoud waardoor ik mijn onbeperkt internet niet kan gebruiken..... tijd voor een overstap
En, hoe lang gaat dit nog duren? Baal ook flink, aangezien ik op een vakantiepark zit en nu geen (cq te traag) internet heb. Bovendien moet ik nog werken op mijn laptop via de hotspot. Gaat ook niet.
Reputatie 4
Badge +3
[Update, 13.00] We zijn logischerwijs nog steeds hard aan het werk om de oplossing te vinden. Idealiter had ik een meer inhoudelijke update of mooier nieuws kunnen delen. Weet in ieder geval dat we op de achtergrond bezig zijn om de problemen op te lossen en dat we het allesbehalve vergeten zijn.

@all

Allesbehalve ideaal natuurlijk. Nogmaals sorry voor het ongemak. Ik durf geen tijd te noemen waarop het is opgelost. Uiteraard is er geen enkele stimulans om het niet zo snel als mogelijk op te lossen. Ik besef dat iedere update anders dan 'het is opgelost' niet de gewenste update is, echter willen we in ieder geval laten weten dat we ermee bezig zijn.

PS Ik heb voor een tweetal users de username veranderd in een voorlopige variant. Dit omdat jullie 06-nummer als username diende. Ik heb jullie allebei een pb gestuurd.

Heb dit ook al een paar keer aangegeven, zou intern doorgegeven worden. Of dat wordt steeds genegeerd of het wordt helemaal niet intern doorgezet.

Wij ook hoor. Maar ze verdommen het om daar een antwoord op te geven. Het enige antwoord dat ik kreeg was: nee wij zetten dit niet op onbeperkt, want dan kan iedereen een internet café beginnen. 🤔😒
Gigantisch fijn dit T-mobile! M'n bundel is op (ingepland en was van plan om een bundel bij te kopen. Ik zit nu dus zonder internet) en ben nu dus afhankelijk van WiFi. Helaas zit ik veel op de weg en is wifi praktisch niet mogelijk. Nu krijg ik iedere keer als m'n wifi verbind heel m'n gsm vol met appjes. Doe hier iets aan! Er zijn genoeg telecomaanbieders!
Elk weekend wel problemen met T-mobile.. Als dit iedere week gebeurd, zal er echt moeten worden gecompenseerd anders ben ik genoodzaakt vroegtijdig mijn contract te beëindigen.