Beantwoord

ING app alleen met Wifi

  • 7 mei 2019
  • 2 reacties
  • 1176 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Mijn ing app werkt alleen met Wifi, anders krijg ik d melding dat er geen internetverbinding is (terwijl ik via 4G op andere apps wel internet heb). Wat kan ik hieraan doen?

Ton Souverein
icon

Beste antwoord door DennisAmeling 7 mei 2019, 21:26

@TonSou
Twee mogelijke redenen die ik kan bedenken:

Heb je een iPhone? Dan is mobiele data mogelijk geblokkeerd voor de ING app. Ga naar Instellingen > Mobiel Netwerk, en scroll naar beneden tot je de ING app ziet. Zorg dat de schakelaar bij deze app aan staat, anders heeft de app geen toegang tot mobiele data.

Heb je de bundel "Extra Veilig Online" actief op je abonnement? Deze heeft in het verleden voor problemen gezorgd i.c.m. de ING app. Mocht je deze aan hebben staan, dan kan er evt. een melding voor de technische dienst worden aangemaakt door de moderators op het forum zodat er een onderzoek kan worden gestart.

Anders zou je nog kunnen proberen om de ING app van je telefoon te verwijderen en opnieuw te installeren. Je moet deze dan wel opnieuw instellen, maar mogelijk lost dit het probleem wel op als bovenstaande redenen niet van toepassing zijn 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +11
@TonSou
Twee mogelijke redenen die ik kan bedenken:

Heb je een iPhone? Dan is mobiele data mogelijk geblokkeerd voor de ING app. Ga naar Instellingen > Mobiel Netwerk, en scroll naar beneden tot je de ING app ziet. Zorg dat de schakelaar bij deze app aan staat, anders heeft de app geen toegang tot mobiele data.

Heb je de bundel "Extra Veilig Online" actief op je abonnement? Deze heeft in het verleden voor problemen gezorgd i.c.m. de ING app. Mocht je deze aan hebben staan, dan kan er evt. een melding voor de technische dienst worden aangemaakt door de moderators op het forum zodat er een onderzoek kan worden gestart.

Anders zou je nog kunnen proberen om de ING app van je telefoon te verwijderen en opnieuw te installeren. Je moet deze dan wel opnieuw instellen, maar mogelijk lost dit het probleem wel op als bovenstaande redenen niet van toepassing zijn 🙂
Bedankt Dennis.
inderdaad stond de stond de schakelaar van de Ing app niet aan bij mobiele data.
fijn dat je dit wist; het probleem is opgelost!
Ton Souverein

Reageer