Beantwoord

Inkomende gesprekken gespecificeerd

• 9 april 2016
  • 3 reacties
  • 1570 Bekeken

Is het mogelijk een uitdraai te krijgen van de nummers die naar mijn nummer hebben gebeld met datum en tijd erbij ipv allen wie, wanneer en hoelaat ik heb gebeld? Het gaat hier om dezelfde periode als mijn betaalde factuur van 16 maart 2016.
icon

Beste antwoord door Sam- 10 april 2016, 15:55

Hallo Burgosa,

Welkom bij de T-Mobile Community! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Dit kan in veel situaties goed van pas komen, het is dus goed dat je dit bij ons navraagt. Het is alleen mogelijk om de specificaties in te zien van de uitgaande gesprekken en sms'jes. Het is dus niet mogelijk om een uitdraai te krijgen van alle 06-nummers die jou hebben gebeld. Je kan hiervoor uiteraard wel de logboek van je telefoon gebruiken. Als je deze gegevens nog niet hebt gewist, dan is deze informatie daar beschikbaar.

Je kan de specificaties bekijken door de factuur te openen op My T-Mobile en naar beneden te scrollen.

Mag ik vragen waarom je zo'n uitdraai wilt hebben? Wordt je telefonisch lastig gevallen? Mocht dit het geval zijn dan kan je een kijkje nemen op deze pagina voor meer informatie. Ik hoop dat je hier geen last van hebt!

Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag van je.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Burgosa,

Welkom bij de T-Mobile Community! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Dit kan in veel situaties goed van pas komen, het is dus goed dat je dit bij ons navraagt. Het is alleen mogelijk om de specificaties in te zien van de uitgaande gesprekken en sms'jes. Het is dus niet mogelijk om een uitdraai te krijgen van alle 06-nummers die jou hebben gebeld. Je kan hiervoor uiteraard wel de logboek van je telefoon gebruiken. Als je deze gegevens nog niet hebt gewist, dan is deze informatie daar beschikbaar.

Je kan de specificaties bekijken door de factuur te openen op My T-Mobile en naar beneden te scrollen.

Mag ik vragen waarom je zo'n uitdraai wilt hebben? Wordt je telefonisch lastig gevallen? Mocht dit het geval zijn dan kan je een kijkje nemen op deze pagina voor meer informatie. Ik hoop dat je hier geen last van hebt!

Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag van je.
Hartelijk dank voor de uitleg. De datum is jammer genoeg net iets te lang geleden om in mijn logboek terug te zien. Ik word gelukkig niet lastig gevallen, maar het ging om een belafspraak die niet had plaatsgevonden en heb dat bewijs nodig.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Burgosa,

Ah op die manier. Sorry dat wij je hierbij niet verder kunnen helpen!

Mocht je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder.

Reageer