Vraag

inkomende oproep onbekend nummer

Ondanks dat ik op mijn iPhone 4S alle contacten beschikbaar heb, wordt elke binnenkomende oproep met "onbekend" weergegeven. Het nummer is over het algemeen wel bekend in ijn contactpersonen overzicht. Weet iemand hoe je kan instellen dat je wel de contactpersoon ziet van de binnenkomende oproep?

8 reacties

Ondanks dat ik op mijn iPhone 4S alle contacten beschikbaar heb, wordt elke binnenkomende oproep met "onbekend" weergegeven. Het nummer is over het algemeen wel bekend in ijn contactpersonen overzicht. Weet iemand hoe je kan instellen dat je wel de contactpersoon ziet van de binnenkomende oproep?

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb gebeld en ben naar de T-mobile shop gegaan en bij de T-mobile shop hield de medewerker vol dat dat komt doordat degene die jou belt zijn netwerkeigenschappen verbergt 😞.
Dat is echt niet zo, want als die andere persoon die mij belt de telefoon belt van mijn vrouw (met haar nummer valt ze onder hetzelfde contract met dezelfde condities) dan is het nummer van die persoon niet onbekend!
Het ligt aan T-Mobile maar ze willen dit probleem niet erkennen. Ik heb de klantenservice gebeld en die had het gereset, ik ging naar de t-mobile shop en die medewerker hield vol dat het echt aan degene die jou belt ligt. Ik zie op het forum zelf nog wel mensen met hetzelfde probleem. Wilt een moderator ons hierbij niet helpen? Ik mist weleens oproepen en ik weet nu niet naar wie ik terug moet bellen!
Reputatie 6
@All

Ik heb het voor jullie nagekeken maar alles in het systeem staat goed. Het klopt inderdaad dat we het vanuit hier ook kunnen activeren maar dat is niet het geval.
@All

Ik heb het voor jullie nagekeken maar alles in het systeem staat goed. Het klopt inderdaad dat we het vanuit hier ook kunnen activeren maar dat is niet het geval.

Gisteren nieuwe SIM ontvangen van T-Mobile en ervaar dezelfde problemen. Geprobeert om via MMI *30# het aan te zetten maar deze geeft aan ongeldige code.Ook via het toestel zijn er geen optries om het aan te zetten. Het lijkt er echt op dat het een netwerk of sim instelling is.
Het vreemde is overigens wel dat indien iemand een SMS stuurt dat het dan geen onbekende betreft maar dat de naam dan wel wordt weergegeven.
Het ligt zeker niet aan de beller want indien deze persoon naar een ander toestel beld wordt deze wel weergegeven. indien overigens de SIm in een ander telefoon wordt gestopt dan werkt het ook niet op die telefoon dus het zal zeker met de SIM te maken hebben.
mvg,
Mike
Ik heb ook een nieuwe SIM ontvangen en ervaar ook hetzelfde probleem. Nu is er mij verteld dat ze erachter aan gaan zitten en dat ik volgende week te horen krijg of het gelukt is of niet. Het heeft overigens denk ik niet met de SIM te maken maar met het netwerk. Bij het overstappen (bij mij dan) van Abo naar prepaid is er op de een of ander manier iets misgegaan waardoor mijn nummer van de sateliet gewist werd (zeiden ze bij de T-mobile shop).
Ik vind dit erg vervelend. De kosten die ik heb gemaakt om dit te melden zou vandaag teruggeboekt worden maar ik heb het nog steeds niet ontvangen.
Het ligt aan T-Mobile maar ze willen dit probleem niet erkennen. Ik heb de klantenservice gebeld en die had het gereset, ik ging naar de t-mobile shop en die medewerker hield vol dat het echt aan degene die jou belt ligt. Ik zie op het forum zelf nog wel mensen met hetzelfde probleem. Wilt een moderator ons hierbij niet helpen? Ik mist weleens oproepen en ik weet nu niet naar wie ik terug moet bellen! ik jou verhaal is mijn verhaal alls het niet optelossen valt dan kan je niet anders dan over stapen naar een andere telecom aanbieder ik ben bijna ook zo ver ik heb toch prepaid
Reputatie 7
Badge +15
Hey Huis,

Ik heb net in dit topic op je gereageerd! 🙂 Ik zie je reactie graag in dat topic tegemoet.

Reageer