Beantwoord

inkomende oproep uit Ghana

Ik werd net gebeld door een nummer uit Ghana (met landcode 00233), maar neem op zonder het nummer goed in me op te nemen. Ik hoor alleen muziek en een Engels sprekende mevrouw in de verte. Geen contact met een persoon. Snel verbreek ik de verbinding en zie daarna pas dat dit nummer totaal niet bij een gewoon belletje hoort. Heb ik door op te nemen deze persoon ongewenst toegang gegeven tot het misbruiken van mijn abonnement?
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 19 november 2013, 21:02

Hallo @EstherN

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Dat kan gebeuren. 
Het opnemen van de telefoon in Nederland met een inkomende oproep uit Ghana is gratis. 
Zo lang je maar niet terugbeld. Het is maar goed ook dat je verbinding meteen hebt verbroken. 

Je zou op www.payinfo.nl kunnen kijken of er iets is waar je ongewenst voor betaald. 
Ook zou je op My T-Mobile kunnen kijken of je overige kosten hebt. 

Groetjes Leroy, 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Hallo @EstherN

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Dat kan gebeuren. 
Het opnemen van de telefoon in Nederland met een inkomende oproep uit Ghana is gratis. 
Zo lang je maar niet terugbeld. Het is maar goed ook dat je verbinding meteen hebt verbroken. 

Je zou op www.payinfo.nl kunnen kijken of er iets is waar je ongewenst voor betaald. 
Ook zou je op My T-Mobile kunnen kijken of je overige kosten hebt. 

Groetjes Leroy, 
Reputatie 4
@ EstherN

Welkom op het T-Mobile Forum!

Het klopt wat leroy98ecker aangeeft. Het gaat om oplichters die hopen dat je ze terugbelt, jij zou dan namelijk extra kosten gaan maken. Zolang je dit niet doet en dit soort nummers voortaan negeert hoef je jezelf geen zorgen te maken! 😉

Reageer