Vraag

Inloggen cloud na nieuw toestel

• 26 maart 2016
  • 7 reacties
  • 160 Bekeken

Ik kan niet meer inloggen in mijn t mobile cloud. Inlognaam of wachtwoord zou niet meer correct zijn.
Hoe kom ik hier achter? Is mijn inlognaam hetzelfde als de inlognaam voor my t mobile?

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi wuzzeltje,

Jammer dat het in een andere internet browser ook niet heeft gewerkt. We gaan toch de hulp inschakelen van de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Zodra we een reactie of oplossing hebben zullen we dit direct met je delen!
Hoi,

Ik heb het via chrome geprobeerd. Maar ook dat gaat niet. Misschien is het een idee om mijn wachtwoord te resetten of mijn account tijdelijk te heropenen.

Alvast bedankt voor het geduld
Reputatie 7
Badge +20
Hi wuzzeltje,

Zou je het ook met een ander browser kunnen proberen zoals Chrome? Mocht dat niet werken dan zet ik dit door naar onze technische afdeling.

Ik hoor graag van je! 🙂
Hoi,

Het lukt niet in te loggen in de cloud en ik gebruik internet Explorer. Als ik inlog via de app. krijg ik te zien dat mijn account tijdelijk geblokkeerd is.

w
Reputatie 7
Badge +15
Hey Wuzzeltje,

Als ik het goed begrijp kun je nu wel inloggen in T-Mobile Cloud maar lukt het niet om de bestanden te verplaatsen omdat je Cloud geblokkeerd is . Klopt dat? Heb je het al eens geprobeerd in een andere browser? Krijg je een error te zien? Het zou namelijk wel moeten werken. Ik wil je adviseren om hiervoor Internet Explorer te gebruiken.

Laat je weten of het gelukt is?
Hoi, ik kan er nog niet in hij is tijdelijk geblokkeerd is het bericht. De mail heb ik dus ook niet meer met gebruikersnaam en inlogcode. Na veel proberen ben ik erin geslaagd in te loggen. Misschien is dat de reden dat hij geblokkerd staat. Als u zorgt dat ik erin kan zal ik de bestanden verplaatsen. Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Hi wuzzeltje,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Wij zijn vanaf 23 november gestopt met Cloud aanbieden. Ik zie dat je onlangs jouw abonnement hebt verlengd. Je kan tot 30 dagen na de verlenging in jouw Cloud account. Heb je toevallig nog de bevestigingsmail van je Cloud account? Daar staat je gebruikersnaam in. Jouw Cloud zal binnenkort volledig verwijderd worden en we willen je daarom adviseren om de bestanden in de Cloud te verplaatsen naar een andere plek waar je ze wilt bewaren. Dit kun je doen door alle bestanden uit de Cloud te kopiëren en te plakken in een andere map.

Laat je mij weten of het is gelukt? 🙂

Reageer