Beantwoord

Inloggen in Deezer lukt niet meer

• 21 januari 2018
  • 12 reacties
  • 434 Bekeken

Ik kan niet meer inloggen in Deezer. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Johrick 21 januari 2018, 16:26

Hi Dezoes,

Ik begrijp dus dat je probleem met Deezer te maken heeft, en niets met T-Mobile. In dit geval raad ik je aan om contact op te nemen met Deezer, aangezien wij hier voor de rest niets aan kunnen doen.

Het spij me enorm, ik had je graag willen helpen! Fijne zondag nog!
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi Dezoes,

Balen dat je je inloggegevens voor Deezer kwijt bent. Je kunt op Deezer.com/nl/ aangeven dat je je wachtwoord bent vergeten.

Kies voor 'inloggen' en vervolgens 'Wachtwoord vergeten?'. Laat je even weten of het is gelukt?
Mijn inloggegevens kloppen, maar het logt niet in via de app.
Het geeft ook niet aan dat mijn inloggegevens niet kloppen. Als ik wil inloggen, krijg je een laad teken, maar hij logt niet in.
Het probleem begon toe ik geen nieuwe muziek meer kon luisteren en een foutmelding kreeg. Toen ik dit meldde via deezer kreeg ik reactie dat ik de app moes verwijderen en opnieuw moest downloaden. Na dit gedaan te hebben kan ik niet meer inloggen.
Reputatie 4
Badge +3
Hi Dezoes,

Ik begrijp dus dat je probleem met Deezer te maken heeft, en niets met T-Mobile. In dit geval raad ik je aan om contact op te nemen met Deezer, aangezien wij hier voor de rest niets aan kunnen doen.

Het spij me enorm, ik had je graag willen helpen! Fijne zondag nog!
Hoi, ondanks alle tips uit de community lukt het mij ook niet om bij deezer in te loggen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @lobje,

Aii, dat is niet zo best! Zou je kunnen aangeven welke tips je al hebt getest en wat er precies verkeerd gaat? Ik zie dat je de bundel al een geruime tijd hebt, ging het hiervoor wel gewoon goed? Als je aangeeft wat je hebt geprobeerd en wat er fout gaat, dan kunnen we je wat gerichter helpen en hopelijk ontdekken we dan snel waar het aan ligt en hoe we dit op kunnen lossen!
Hoi, tot een paar maanden geleden lukte het wel, heb er ook veel plezier van gehad. Na een update van mijn telefoon kon ik niet meer inloggen. Nu met de overstap op een nieuwe telefoon lukt het inloggen opnieuw niet. Ik ontvang wel een code van t mobile, heel veel zelfs, maar geen link in mijn mail om deezer wachtwoord te herstellen.
Groet!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Lobje,

Laten we eens kijken hoe we dat op kunnen gaan lossen! Vul je bij het wachtwoord opvragen het e-mailadres in wat bij ons bekend is? Ik zie dat dit bij ons een gmail adres is, komt dat overeen?
Hoi Jaimy,
Ja dat klopt, heb 2 gmailadressen, op beiden ontvang ik niks.
Groetjes
Hoi, toch nog een keer geprobeerd. Aangevraagde mail van zondag was gister binnen gekomen en verouderd nu natuurlijk, nieuwe aangevraagd, die deed 't gelijk. Dus nu weer goed geïnstalleerd. Joepie!
Dank voor meedenken
Reputatie 7
Badge +19
Woeeeeh wat fijn! Gelukkig maar! Veel luisterplezier. 😄

Reageer