Beantwoord

Inloggen my-tmobile werkt niet

  • 20 december 2020
  • 3 reacties
  • 326 Bekeken

De inlogpagina voor my t-mobile geeft op meerdere PC's en apparaten de melding:

ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Ik kan dus niet inloggen (en mijn puk code gebruiken :( )

icon

Beste antwoord door Boris 22 december 2020, 11:54

Hoi @nilsk123 ,

Dank je wel voor je antwoord! Het probleem is bij ons bekend en we zijn druk bezig om de oplossing te vinden. Momenteel houden we je op de hoogte in dit topic (link is klikbaar). 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @nilsk123,

Kan het zijn dat je een alternatieve DNS hebt ingesteld op jouw modem? Dit is namelijk in flink wat van deze situaties de reden waarom je deze foutmelding krijgt. 

Kun je dit eens controleren en laten weten of je het hebt weten op te lossen? We horen het graag van je!

Hoi @nilsk123,

Kan het zijn dat je een alternatieve DNS hebt ingesteld op jouw modem? Dit is namelijk in flink wat van deze situaties de reden waarom je deze foutmelding krijgt. 

Kun je dit eens controleren en laten weten of je het hebt weten op te lossen? We horen het graag van je!

 

Hoi David, nee, ik heb geen alternatieve DNS ingesteld. Niet op mijn PC/telefoon, en ook niet op de router.

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @nilsk123 ,

Dank je wel voor je antwoord! Het probleem is bij ons bekend en we zijn druk bezig om de oplossing te vinden. Momenteel houden we je op de hoogte in dit topic (link is klikbaar). 

Reageer