Beantwoord

Inloggen Tmobile cloud

Ik kan niet meer inloggen in mijn t mobile cloud. Inlognaam of wachtwoord zou niet meer correct zijn.
Hoe kom ik hier achter? Is mijn inlognaam hetzelfde als de inlognaam voor my t mobile?
icon

Beste antwoord door David 5 januari 2017, 16:35

Hoi Matadorhunter,

Dat zou inderdaad kunnen kloppen, want sinds november 2015 is T-Mobile Cloud niet meer actief. Je kunt daar dus niet meer op inloggen. Het is dus aan te raden om een alternatief te vinden dat bij jou past! :)

Zou je het overigens in het vervolg bij één bericht per vraag kunnen houden? Het zogeheten bumpen van jouw topic is namelijk tegen de huisregels en dus niet toegestaan.

Mocht je nog meer vragen hebben, laat het dan weten!
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 4
Hey ramnoke,

Heb je isschien net verlengt? Hier zijn namelijk meer problemen mee. Je kan je ww opvragen, maar inlognaam word moeilijker. Het is helaas niet hetzelfde als my t-mobile.

Enigste wat je kan doen is even op een moderater wachten
Dank je voor je reactie. Ja, klopt. Ik heb net verlengd. En wou dus via de cloud, mijn contacten terug halen. Die waren helaas verloren gegaan bij het overzetten. Dus wachten op een moderator? ? En dan?
Reputatie 4
Een moderator zal je weer gegevens toesturen zodat je er weer gebruik van kan maken, helaas zal dit wel na het weekend zijn 😞
Een moderator zal je weer gegevens toesturen zodat je er weer gebruik van kan maken, helaas zal dit wel na het weekend zijn :(

Helder. Hoe maak ik contact met een moderator? Of krijgen zij ook een melding van mijn probleem?
Ben daar wel benieuwd naar, lees te veel diverse antwoorden op eventuele problemen met de cloud.
Reputatie 4
Een moderator komt vanzelf langs, maar aangezien je er natuurlijk graag weer gebruik van wil maken geef ik hem door, dus dat komt helemaal goed!
Reputatie 3
Hoi Ramnoke,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb je meteen een nieuw wachtwoord opgestuurd! Jouw inlognaam heb ik in een apart sms-bericht naar je toegestuurd. Kun je in een reactie in dit topic aangeven of het is uiteindelijk gelukt is om in te loggen?
Hallo Jordy01, Alles is in orde. Dank je wel voor de goede service. Kan weer bij alle gegevens. SUPER!!!
Reputatie 5
Dat is fijn om te lezen! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. 🙂
Ik weet helaas mijn gegevens niet meer van cloud en ben bang dat ik mijn foto's kwijt ben kan iemand mij helpen?
gr wanhopige desiree
Reputatie 5
Hoi Desiree,

Vervelend. 😞 Ik kan op dit moment geen gegevens voor je opvragen. Je kan zelf wel nieuwe inloggegevens opvragen. Deze optie kun je bij het inlogscherm kiezen.

Ik hoop dat het je lukt. 🙂
Hai Tmobile, ik kan niet meer inloggen sinds de start van Tmobile cloud
Als ik wil inloggen in tmobile cloud , dan wkrdt er gezevgd dat ik op dit moment niet kan inlogge maar dat is al een paar jaar zo.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Matadorhunter,

Dat zou inderdaad kunnen kloppen, want sinds november 2015 is T-Mobile Cloud niet meer actief. Je kunt daar dus niet meer op inloggen. Het is dus aan te raden om een alternatief te vinden dat bij jou past! :)

Zou je het overigens in het vervolg bij één bericht per vraag kunnen houden? Het zogeheten bumpen van jouw topic is namelijk tegen de huisregels en dus niet toegestaan.

Mocht je nog meer vragen hebben, laat het dan weten!

Reageer