Beantwoord

Instellen aantal keren dat mijn mobiel overgaat

Mijn sony Xperia gaat maar 5 keer over als ik gebeld word.en vaak ben ik dan te laat en moet dan terug gaan bellen, hetgeen sowieso al niet lukt als het nummer is afgeschermd.
Ik vind dat ERG LASTIG!
Mijn vaste telefoon gaat wel 20 keer over voordat men de "in gesprek toon" te horen krijgt en SOMS lukt het me dan nog om gekleed en op tijd van de wc af te komen om hem op te nemen.:D
Mijn voicemail staat om dezelfde reden al uit, omdat ik dacht dat het DAAR aan lag.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij langet overgaat?
icon

Beste antwoord door Trajh91 1 april 2016, 10:50

Als het goed is, heb je bij het uitschakelen van de voicemail ook de mededeling gehad dat het even kan duren voordat de wijziging is doorgevoerd. My T-Mobile staat namelijk los van het netwerk van T-Mobile, waar de voicemail wel weer mee in verbinding staat.

We zijn ondertussen 9 uur verder, dus ik neem aan dat de voicemail ondertussen wel is uitgeschakeld. Het 30 seconden overgaan zal hierdoor niet veranderen en is volgens mij ook niet apart in te stellen.

Tipje voor de volgende keer: het in- en uitschakelen van de voicemail door te bellen met 1233 gaat sneller. Het is omslachtiger, maar heeft direct effect.
Bekijk origineel

11 reacties

Hmm...
Ik heb het antwoord elders op het forum gevonden en dat werkte.
Hij gaat nu 30 seconden over.

ECHTER!!!!
Als ik nu met mijn vaste lijn mijn mobiele nummer bel en ik wacht 30 seconden, dan krijg ik mijn voicemail ONDANKS DAT IK DIE UIT HEB GEZET!!

Ik wil dus: 30 seconden de tijd om op te nemen en GÉÉN voicemail

Ik zette mijn voicemail op MyTmobile UIT en herstartte mijn mobiel, maar BLIJF de voicemail krijgen!.
HELP!!:
Reputatie 3
Badge +7
Als het goed is, heb je bij het uitschakelen van de voicemail ook de mededeling gehad dat het even kan duren voordat de wijziging is doorgevoerd. My T-Mobile staat namelijk los van het netwerk van T-Mobile, waar de voicemail wel weer mee in verbinding staat.

We zijn ondertussen 9 uur verder, dus ik neem aan dat de voicemail ondertussen wel is uitgeschakeld. Het 30 seconden overgaan zal hierdoor niet veranderen en is volgens mij ook niet apart in te stellen.

Tipje voor de volgende keer: het in- en uitschakelen van de voicemail door te bellen met 1233 gaat sneller. Het is omslachtiger, maar heeft direct effect.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Xperiasmurf,

Wat gek dat je voicemail weer aan ging nadat je dit had aangepast. Ik zie dat je gisteren inderdaad je voicemail weer hebt uitgeschakeld. Zoals Trajh91 aangeeft kan het even duren voor dit volledig is verwerkt.

Krijg je momenteel nog steeds je voicemail als je jezelf belt? Ik ben benieuwd! 🙂
Kreeg inderdaad bericht dat de voicem
Ging iets mis :-)
Ten eerste alletwee bedankt voor het vlotte antwoord.
Kreeg inderdaad uren later het bericht dat mijn voicemail is uitgeschakeld,
ECHTER: nog steeds krijg ik (wel pas na 30 seconden) mijn voicemail te horen en kan die met 1233 ook beluisteren..
Ook op "myT-mobile staat voicemail UIT aangevinkt!!
Hoewel ik het vreemd vind dat die voicemail toch aanstaat, ondanks het feit dat hij uitgevinkt staat en ik bericht kreeg dat hij uitstond, kan ik er (dankzij die 30 seconden) vrede mee hebben.
aangezien ik toch ook wel voicemails krijg van "privé nummers" is die voicemail eigenlijk soms toch wel handig.
Nogmaals bedankt voor de vlotte antwoorden.

Nog één vraagje: Wat is de maximale tijd die je kunt instellen voordat de voicemail aan gaat?
NB: Ik heb dus die voicemail maar weer "officieel" aangezet
Nog één vraagje: Wat is de maximale tijd die je kunt instellen voordat de voicemail aan gaat?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi xperiasmurf,

Grappige naam heb je! Hoe kom je hier bij? :D

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat de voicemail bij jou weer ingeschakeld was. Er zijn 2 dingen die belangrijk zijn bij een wijziging van de voicemail. Als de voicemail in- of uitgeschakeld wordt, dan moet je jouw toestel opnieuw opstarten om de veranderingen door te voeren. Doe je dit niet dan zal er niets veranderen.

Het tweede punt is dat je voicemail automatisch ingeschakeld wordt als je zelf naar 1233 belt.

Ik heb de voicemail nogmaals voor je uitgeschakeld, dus zet over 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan en bel daarna niet meer naar je eigen voicemail. Probeer daarna met een ander 06-nummer jouw nummer te bereiken en controleer of de voicemail nog actief is. Ik ben erg benieuwd!

De maximale tijd die je kan instellen heb je al bereikt, dat is namelijk 30 seconden. :8
Bedankt voor dr heldere reactie.
Ik schreef echte al dat ik dr voicemail weer had AANgrzet
30 seconden moet ik kunnen halen als ik op de wc zit en 't is wrl makkelijk sls een privé nummer me belt dat diezijn nummer kan inspreken.
Je vraag: ik was vroeger onderwijzer en als ik 's morgens de klas binnenkwam, riep ik altijd: Goede morgen Smurfjes en dan antwoordde de klas: Goedemorgen Grote Smurf! 🙂 sindsdien heette ik voor mojn leerlingen Grote Smurf
Reputatie 7
Badge +20
Hi Grote smurf,

Wat leuk om te lezen hoe jij aan je bijnaam bent gekomen. Je was vast de favoriete meester van alle smurfjes. 😛 Ook fijn om te zien dat je wat hebt gehad aan de uitleg van issam. Als je jouw voicemail weer wilt aanzetten dan kun je 1233 bellen.

We hopen je vaker te zien op ons Forum Grote smurf en als je nog vragen hebt, laat het ons weten! 🙂

Reageer