Beantwoord

Introductie voicemail mislukt password instellen


Hoi,

Ik had een vraag over het instellen van mijn voicemail, dit wil namelijk niet lukken.
Stap 1 de taal instellen lukt wel, maar zodra ik een password kies van 4 cijfers krijg ik steeds te horen 'voer uw password' in terwijl ik hem al heb ingetypt. Ook snap ik niet wat ze bedoelen met 'om af te sluiten toets #'  Want als ik bijvoorbeeld 1234# in typ krijg ik te horen dat het password niet klopt. Wat kan ik doen om er voor te zorgen dat ik mijn voicemail kan beluisteren?
icon

Beste antwoord door Chantal01 16 mei 2014, 13:11

@Eligendi Welkom op het T-Mobile Forum. 🙂

Dat is inderdaad erg vreemd. Ik heb deze situatie niet eerder voorbij zien komen en het zou ook volledig moeten werken. Ik heb de voicemail voor je gereset en adviseer je deze opnieuw in te stellen en het dan nogmaals te proberen. Dat is jammer genoeg de enige optie die ik je kan bieden. Ik hoop dat het resultaat boekt! 🙂

Bekijk origineel

7 reacties

Zijn er nog meer mensen met dit probleem, of ben ik de enige? 
Reputatie 5
@Eligendi Welkom op het T-Mobile Forum. 🙂

Dat is inderdaad erg vreemd. Ik heb deze situatie niet eerder voorbij zien komen en het zou ook volledig moeten werken. Ik heb de voicemail voor je gereset en adviseer je deze opnieuw in te stellen en het dan nogmaals te proberen. Dat is jammer genoeg de enige optie die ik je kan bieden. Ik hoop dat het resultaat boekt! 🙂

https://"https://forum.t-mobile.nl/members/eligendi-344172/" Welkom op het T-Mobile Forum. 🙂

Dat is inderdaad erg vreemd. Ik heb deze situatie niet eerder voorbij zien komen en het zou ook volledig moeten werken. Ik heb de voicemail voor je gereset en adviseer je deze opnieuw in te stellen en het dan nogmaals te proberen. Dat is jammer genoeg de enige optie die ik je kan bieden. Ik hoop dat het resultaat boekt! 🙂



Het heeft helaas niet geholpen, ik krijg nog steeds te horen 'voer uw password in' terwijl ik dan wel 4 nummers intoets. Moet je na de 4 nummers nog iets intoetsen of niet? 
Reputatie 2
@Eligendi
Vervelend om te lezen dat het niets heeft geholpen.
Het instellen van het wachtwoord moet afgesloten worden met een #, probeer eens een andere 4-cijferige code en sluit deze af met een hekje #.
Dit zou gewoon moeten werken, ik heb het net zelf ook getest met mijn eigen toestel en dat werkte prima.
Laat je mij weten als het is gelukt?
Bren1 schreef:

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/eligendi-344172/"
Vervelend om te lezen dat het niets heeft geholpen.
Het instellen van het wachtwoord moet afgesloten worden met een #, probeer eens een andere 4-cijferige code en sluit deze af met een hekje #.
Dit zou gewoon moeten werken, ik heb het net zelf ook getest met mijn eigen toestel en dat werkte prima.
Laat je mij weten als het is gelukt?



Ik heb een andere code geprobeert en nu werkt mijn voicemail gelukkig wel! Bedankt! 
Ik heb precies hetzelfde probleem.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Rachel,

Dan gaan we je daar uiteraard mee verder helpen!

Heb je het, zoals hierboven ook werd aangegeven, al eens geprobeerd met een andere code? Ik ben benieuwd of jou dat ook helpt!

Reageer