Beantwoord

Inzicht MB verbruik

• 14 november 2018
  • 2 reacties
  • 279 Bekeken

Reputatie 1
Hoi,

Ik ben sinds kort klant bij jullie en ik vraag mij af hoe ik inzicht krijg in mijn MB verbruik. Ik twijfel elke keer of ik het einde van de maand ga halen of niet..... Ik ben erg benieuwd hoe ik dit kan inzien.
Weet iemand dit? Alvast bedankt! 😊

Groetjes!
icon

Beste antwoord door Folkert 14 november 2018, 16:08

Hoi Girl5678,

Je kunt als eerste de T-Mobile app installeren zodat je dagelijks kunt zien hoeveel data je hebt verbruikt en nog over hebt tot het einde van de maand. Verder kun je in je telefoon zelf ook zien welke apps de meeste data verbruiken. Vooral social media apps als Instragram gebruiken veel data maar ook streamen van filmpjes en muziek kost veel data.

In geval van nood kun je, als je niet uitkomt, nog data erbij kopen of, als je een Go abonnement hebt, gratis langzaam internet aanzetten totdat je een nieuwe bundel krijgt. Met gratis langzaam internet kun je nog wel berichten sturen via b.v. WhatsApp.

Groetjes, Folkert
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Girl5678,

Je kunt als eerste de T-Mobile app installeren zodat je dagelijks kunt zien hoeveel data je hebt verbruikt en nog over hebt tot het einde van de maand. Verder kun je in je telefoon zelf ook zien welke apps de meeste data verbruiken. Vooral social media apps als Instragram gebruiken veel data maar ook streamen van filmpjes en muziek kost veel data.

In geval van nood kun je, als je niet uitkomt, nog data erbij kopen of, als je een Go abonnement hebt, gratis langzaam internet aanzetten totdat je een nieuwe bundel krijgt. Met gratis langzaam internet kun je nog wel berichten sturen via b.v. WhatsApp.

Groetjes, Folkert
Reputatie 1
Hoi Folkert,

Super bedankt voor je snelle reactie! Dit is precies het antwoord dat ik zocht, dankjewel!
Ik ga de applicatie direct installeren.

Groetjes en een fijne avond!

Reageer