Beantwoord

iPad gebruik maken van 48 uur sms actie

• 28 juni 2017
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Waarrom kan ik niet met mij ipad smsen voor unlimited internet heb wel een bericht gehad op me ipad maar kan niet smsen kan iemand me helpen
icon

Beste antwoord door Muberra 29 juni 2017, 14:53

Hoi Omerve,

Ik zal je meer informatie geven!

De Unlimited data actie van ons is bedoeld voor mobiele abonnementen. Met jouw iPad kan je daar geen gebruik van maken. Maar ik heb wel een andere leuke oplossing voor je! Hou je van films & series kijken? Dan kan ik je één maand gratis Videoland geven. Zou je dat leuk vinden? :)

Ik zie graag jouw reactie tegemoet!
Bekijk origineel

2 reacties

Volgens mij kan je niet sms'en met een ipad, omdat een sms via het telefoonnummer gaat en een ipad heeft geen telefoonnummer. Je kunt wel via WIFI berichtjes/chats sturen naar andere ipad/Iphone gebruikers die zich voor deze dienst bij Apple hebben aangemeld ( via de app Instellingen, onderdeel Berichten). Soms zie je op de ipad ook wel een telefoonnummer staan, waarmee je aangemeld bent. Maar dat is dan het nummer van een Iphone. Als anderen naar dat telefoonnummer een bericht sturen, ontvang je het ook op de Ipad.

Reputatie 4
Hoi Omerve,

Ik zal je meer informatie geven!

De Unlimited data actie van ons is bedoeld voor mobiele abonnementen. Met jouw iPad kan je daar geen gebruik van maken. Maar ik heb wel een andere leuke oplossing voor je! Hou je van films & series kijken? Dan kan ik je één maand gratis Videoland geven. Zou je dat leuk vinden? :)

Ik zie graag jouw reactie tegemoet!

Reageer