Vraag

iPhone schakelt na 1 keer overgaan direct naar voicemail

• 1 september 2016
  • 3 reacties
  • 3655 Bekeken

Hallo, sinds een paar dagen gaat ook mijn telefoon na 1 ring over naar de voicemail. Ik heb de iPhone al opnieuw opgestart maar dit werkt niet. Ik wil ook niet mijn voicemail uitzetten, dat lijkt me niet de oplossing. Maar het is uiterst irritant omdat mijn klanten automatisch met de voicemail worden doorverbonden voordat ik kan opnemen.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ton,

Dat is inderdaad niet handig! Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat je de doorschakeltijd erg kort is. Kun je eens de volgende code intoetsen: **61*+31624(uw volledige 06-nummer)*11*aantal seconden# . Je kunt kiezen voor maximaal 30 seconden dat je toestel overgaat voordat 'ie doorschakelt naar jouw voicemail.

Laat je even weten of het hiermee opgelost is? Mocht dat niet het geval zijn, dan gaan we op zoek naar een andere oplossing!
Hoi Thalina, dat had ik al gedaan en 15 sec ingesteld maar dat helpt helaas niet
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ton,

Wellicht moeten we het dan voor je doorzetten naar de technische afdeling, maar ik wil nog even een paar vragen stellen, ter controle. Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart en je simkaart gecontroleerd of deze niet vuil of beschadigd is?

Daarnaast zou ik je nog willen vragen om je voicemail opnieuw in te stellen. Zet eerst alle doorschakelingen uit met de code ##002# en stel daarna je voicemail weer in. Hopelijk lost dit je probleem op!

Laat je weten of het gelukt is, anders zetten we het door voor je!

Reageer