Vraag

Iphone XS beeldscherm beschadigd

• 22 juni 2020
  • 1 reactie
  • 150 Bekeken

Goedemiddag,

Vorige week heb ik mijn sim-only abonnement weer eens omgezet naar een abonnement met toestel. Ik ben al jaren klant bij jullie, alleen de laatste jaren met een sim only abonnement omdat ik een nieuw toestel niet echt kon permitteren. 

Nu is de situatie gelukkig anders en wilde ik heel erg graag de Iphone XS hebben. Ik ben al jaren trouw apple fan en altijd zonder klachten/problemen. 

Het toestel heb ik nu 6 dagen in gebruik en wat ben ik hier blij mee. Echter kwam aan alle pret heel snel een einde nadat ik vandaag mijn toestel uit mijn broekzak haalde en hier tot mijn grote schrik ineens een behoorlijk kras op het beeldscherm zag! 

Ik was een stukje gaan fietsen met mijn zoontje en wilde een foto ergens van maken (want wat maakt het toestel belachelijk mooie foto's!). Ik haal hem dus uit mijn zak en zie de kras wat ik totaal niet kan plaatsen, want hoe is dit nu gebeurt? Ik heb hem werkelijk waar niet laten vallen en ook in mijn broekzak niet samen gehad met andere (scherpe) voorwerpen. 

Ik voelde de bui al hangen dat hier maar 1 iemand heel erg de dupe van gaat worden en dat ben ikzelf. Want logischerwijs kan ik zowel Apple als Tmobile natuurlijk nooit overtuigen dat ik er niks verkeerds mee heb gedaan. 

Toch heb ik vandaag direct contact met jullie opgenomen (casenr: 50519651) omdat het me gewoon pijn doet. Had ik het toestel nou laten vallen dan had ik gewoon geweten dat het mijn eigen stomme fout was, maar dit is gewoon werkelijk waar niet gebeurt en wat de oorzaak nu wel is geweest is mij gewoon niet duidelijk!

Via de klantenservice kreeg ik al gauw te horen dat er niet zoveel aangedaan kon worden. Ik zit nog wel in mn bedenktijd en mag hem dus retourneren, maar wel met de kans dat er kosten gerekend gaan worden en ik die dus alsnog moet betalen. Tja wat moet ik hier nou mee? Ik heb Apple ook gebeld en vertelde mij dat een nieuw beeldscherm minstens 300,- ging kosten! WOW! Ok. Dit gaan we gewoon dus echt niet doen want heb ik er niet voor over nadat ik al zoveel geld heb betaald nog geen week geleden. 

Uw collega vertelde dat het ook zomaar kan dat tmobile het “krasje” door de vingers ziet en er geen rekening volgt, maarja dit is dus moeilijk van te voren in te schatten. Hierop gaf ik aan dat het voor mij dan nog steeds heel erg moeilijk te bepalen is wat ik ga doen, want op het moment dat ik een rekening krijg van 100/200 of 300 euro dan wil ik dit gewoon niet betalen en zou ik liever nog het toestel terug willen hebben, maar dit ging ook niet zomaar werd mij  verteld. 

Tja, zoals ik al zei ik voel mij echt heel erg de dupe van iets waar ik (volgens mij) niet zoveel aan heb kunnen doen, hoe raar het ook klinkt. 

Ik heb al jaren verschillen de iphones gehad en sommige ook wel echt laten hard laten vallen, maar dit heeft me nooit deze schade opgeleverd als dat ik nu heb. En het gekke vind ik nogwel dat de XS wordt aangeschreven als het meest duurzame glas ooit voor een smartphone? Nou u begrijpt vast wel dat ik dit dus niet serieus kan nemen. 

Hoewel ik weinig hoop heb, probeer ik op deze manier toch nog iets voor elkaar te krijgen omdat ik het er gewoon moeilijk bij kan laten zitten, want nogmaals ik heb er gewoon niets verkeerds meegedaan!

Zoals ik ook al aangaf ben ik al jaren klant van jullie en kunnen jullie ook zien dat ik nog nooit zoiets heb meegemaakt, nog nooit een toestel als reparatie heb hoeven aan te melden, omdat ik gewoon altijd erg zuinig ben op mijn spullen. Nouja, ik heb er volgens mij genoeg over verteld nu en zal het hierbij laten. 

Ik zie uw reactie heel graag tegemoet. 

Met vriendelijke groet,

1. de Berk

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Diego10586 Echt? Wat zal jij de pest in hebben.

ik ben ook   fan dus voel met je mee, toch heb ik een vraagje “heb je geen Screen Protector op je Telefoon?

Tips om krassen te verwijderen (let op dit zijn tips die via Google te vinden zijn, ik heb geen ervaring en iedereen is zelf verantwoordelijk als hij/zij hier gebruik van maakt
Groetjes

Reageer