Beantwoord

IPhone xs max 64 gb

• 29 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 490 Bekeken

Hallo , ik zou graag een abonnement willen nemen van de iphone xs max 64 gb. Alleen vind ik het allemaal een beetje apart. Bij de site van t mobile zelf staat er een eenmalige betaling van 220 euro. Als ik naar gsmweb.nl ga staat er beschreven dat jullie maar 130 euro vragen voor de eenmalige betaling. Natuurlijk wil ik voor die van 130 gaan maar wat is het verschil nou ? Bij alle 2 opties moet je daarna 60 per maand betalen en ze zijn ook nog eens het zelfde. 5gb + onbeperkt bellen. Moet je meer per maand gaan betalen bij die van 130?
icon

Beste antwoord door David 30 oktober 2018, 11:36

Hi Jasper,

Logisch dat je dit even bij ons checkt!

GSMWeb is een apart bedrijf en staat dan ook los van ons, qua acties, prijzen, aanbod enzovoorts. Zij zijn dus in die zin vrij om te vragen voor een telefoon, wat zij zelf willen. Daarnaast kunnen zij ook acties en toestellen aanbieden, die wij niet in ons assortiment hebben. Om deze redenen kunnen zij dan ook andere kosten voor toestellen in rekening brengen dan wij en dan kan er een verschil ontstaan in de kosten. Controleer sowieso altijd even goed alle voorwaarden en garantiebepalingen, omdat zij dat ook anders aan kunnen pakken. Bij vragen, reparaties en andere service klop je in dat geval ook aan bij GSMWeb.

Als je hier nog andere vragen over hebt, dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jasper,

Logisch dat je dit even bij ons checkt!

GSMWeb is een apart bedrijf en staat dan ook los van ons, qua acties, prijzen, aanbod enzovoorts. Zij zijn dus in die zin vrij om te vragen voor een telefoon, wat zij zelf willen. Daarnaast kunnen zij ook acties en toestellen aanbieden, die wij niet in ons assortiment hebben. Om deze redenen kunnen zij dan ook andere kosten voor toestellen in rekening brengen dan wij en dan kan er een verschil ontstaan in de kosten. Controleer sowieso altijd even goed alle voorwaarden en garantiebepalingen, omdat zij dat ook anders aan kunnen pakken. Bij vragen, reparaties en andere service klop je in dat geval ook aan bij GSMWeb.

Als je hier nog andere vragen over hebt, dan hoor ik het graag!

Reageer