Beantwoord

Is er een moderator die mij kan helpen?

• 16 maart 2021
  • 7 reacties
  • 47 Bekeken

Is er een moderator die mij kan helpen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 maart 2021, 11:21

@Matthias34

Als je je vraag alvast stelt dan kunnen de moderators meteen kijken anders moeten ze eerst vragen wat er is en nadat je dat beantwoordt kan het weer lang duren voor weer een antwoord krijgt.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Matthias34 

Wat is je vraag?

Nee sorry ik zoek meer een moderator met bevoegdheden ivm met dingen na kijken.

Bedankt in ieder geval!

Reputatie 7
Badge +19

@Matthias34

Als je je vraag alvast stelt dan kunnen de moderators meteen kijken anders moeten ze eerst vragen wat er is en nadat je dat beantwoordt kan het weer lang duren voor weer een antwoord krijgt.

Zou graag willen weten of de email in goede orde ontvangen is van mijn bewind in verband met de code die achter je naam staat.

Ik heb Hajar en Jason als moderator hier al over aangesproken.

Heb nog steeds geen hulp en heb dus nog geen duidelijkheid.

Reputatie 6
Badge +12

Je hebt gisteren met de moderator gesproken. De verwerking van de email en het weghalen van de code duurt ongeveer 14 dagen. Nog even geduld dus.

Erg frustrerend dat begrijpend lezen niet voor iedereen weg gelegd is.

Ik vraag of de email in goede orde ontvangen was, niet of ze op konden schieten met het afhandelen.

Ik heb al contact gehad nu met de klanten service en het schijnt dat ene Wieneke de zaak behandeld.

Alleen zei wil hier heel graag 14 dagen de tijd voor nemen.

Dit zijn juist die type mensen met slechte service waardoor ik me contract straks niet meer ga verlengen als ik klaar ben met bewind.

Kwaliteit van de service staat bij mij voorop! 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Matthias34 

De klantenservice heeft geen toegang tot die gegevens, maar de verwerkingstijd is 14 werkdagen dus ik verwacht dat je snel een terugkoppeling krijgt! 

Reageer