Beantwoord

Is mijn nummer geheim? Zo nee, hoe krijg ik hem geheim?

• 12 april 2019
  • 1 reactie
  • 547 Bekeken

Beste Community,

Ik zie veel vragen omtrent het hebben van een geheim nummer.. En dit zette mij aan het denken.
Vandaar dat ik nu toch ook maar de vraag stel.

Is mijn nummer toevallig geheim? Zo niet, zou dit geregeld kunnen worden?

~Saedaria
icon

Beste antwoord door CrisTien 12 april 2019, 15:48

Hallo @Saedaria
Deze tekst heb ik voor je gevonden op de site van TM.

Bij T-Mobile staan alle telefoonnummers standaard als geheim geregistreerd, zowel voor abonnees, PrePaid als zakelijk. Je kunt je voorkeuren zelf aanpassen via de website Mijnnummervermelding.nl.

Mijnnummervermelding.nl wordt in opdracht van telecomaanbieders door COIN verzorgd. COIN is een vereniging van alle telecomaanbieders die actief zijn op de Nederlandse markt.

T-Mobile Thuis
Je wensen voor de vermelding in de telefoongids heb je doorgegeven bij je aanvraag van het vaste telefoonnummer. Heb je doorgegeven dat je niet vermeld wil worden en wil je dit achteraf aangepast hebben? Neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice.
Fijn weekend!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Saedaria
Deze tekst heb ik voor je gevonden op de site van TM.

Bij T-Mobile staan alle telefoonnummers standaard als geheim geregistreerd, zowel voor abonnees, PrePaid als zakelijk. Je kunt je voorkeuren zelf aanpassen via de website Mijnnummervermelding.nl.

Mijnnummervermelding.nl wordt in opdracht van telecomaanbieders door COIN verzorgd. COIN is een vereniging van alle telecomaanbieders die actief zijn op de Nederlandse markt.

T-Mobile Thuis
Je wensen voor de vermelding in de telefoongids heb je doorgegeven bij je aanvraag van het vaste telefoonnummer. Heb je doorgegeven dat je niet vermeld wil worden en wil je dit achteraf aangepast hebben? Neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice.
Fijn weekend!

Reageer