Beantwoord

Is mijn toestel verzekerd?

  • 21 januari 2016
  • 2 reacties
  • 245 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb een jaar geleden in een t-mobile filiaal mijn abonnement afgesloten, en dacht me te herinneren dat ik hierbij ook een verzekering had afgesloten. Nu is mijn telefoon vandaag gevallen en is het scherm kapot, waardoor ik mijn telefoon ter reparatie aan wil bieden. Ik kan echter nergens vinden, of mijn telefoon wel of niet verzekerd is via t-mobile. Waar zou ik dit moeten kunnen zien?

Met vriendelijke groet,

Dewi
icon

Beste antwoord door HugoB 21 januari 2016, 22:20

Hallo Dewi,

Als je telefoon is verzekerd via T-Mobile, zou je dit maandelijks op je factuur moeten kunnen zien. Als het goed is betaal je daar maandelijks voor.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +5
Hallo Dewi,

Als je telefoon is verzekerd via T-Mobile, zou je dit maandelijks op je factuur moeten kunnen zien. Als het goed is betaal je daar maandelijks voor.
Hoi, ik kreeg bij afsluiten van mn abonnement (in de winkel) ook al het papierwerk via e-mail gestuurd. Misschien is dit bij jou ook en zit daar het contract voor verzekering ook bij.

Reageer