Beantwoord

Kabelbreuk

  • 11 december 2012
  • 1 reactie
  • 193 Bekeken

Na twee keer geen reactie via de mail te hebben ontvangen probeer ik op deze manier antwoord op mijn vraag te krijgen.

Sinds augustus 2012 ben ik in het bezit van een HTC met beats audio. Echter hebben de bijgeleverde oordoppen het een maand geleden al begeven. Ik droeg de oordoppen maar 2x per week naar college, dus dit vind ik nogal snel.

Er zit op een breuk in het snoer, net boven de 3.5 mm jack. Ik heb jaren Sennheiser gehad, en deze hielden het tot beduidend langer vol. (minimaal 1 jaar)

De oordoppen heb ik na het dragen telkens netjes opgebrogen in het bijgeleverde etui, en heb ze express niet strak opgerold.

Wat kan hier aan gedaan worden vanuit T-mobile?

Ik verwacht nu toch zeker wel een een reactie op mijn vraag.... 
icon

Beste antwoord door Bram 14 december 2012, 12:11

@LuukB

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie dat je contact hebt gezocht via Facebook en dat mijn collega jou van een antwoord heeft voorzien. Mocht je nog vragen hebben laat dan gerust een bericht achter.
Bekijk origineel

1 reactie

@LuukB

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie dat je contact hebt gezocht via Facebook en dat mijn collega jou van een antwoord heeft voorzien. Mocht je nog vragen hebben laat dan gerust een bericht achter.

Reageer