Beantwoord

Kan geen 0900 nummers bellen

• 25 maart 2019
  • 6 reacties
  • 576 Bekeken

Zelfs zonder blokkade lukt het me niet om 0900,0906 nummers te bellen , meerdere malen geblokkeerd toegestaan inclusief het herstarten van telefoon maar dit helpt niet.
icon

Beste antwoord door David 26 maart 2019, 10:34

Hi @itsrobinn97,

Goed om te zien dat Folkert al met je mee heeft gedacht! Ik heb het gelijk gecontroleerd, maar er staan geen blokkades op jouw aansluiting en je facturen zijn ook betaald.

Zou je kunnen aangeven om welke telefoonnummers het gaat? Sommige diensten zijn voor alle T-Mobile klanten geblokkeerd, misschien is het 0900-nummer wat jij probeert te bellen ook een dergelijke dienst. Probeer het ook even met jouw simkaart in een andere telefoon, voor de zekerheid, dan kunnen we dat ook direct uitsluiten.

Ik hoor het graag van je!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Robin,

Vervelend om te vragen maar zijn al je rekeningen betaald? Of heb je T Mobile ooit om een blokkade gevraagd? Dan kan alleen een moderator m eraf halen.

Groet, Folkert
Beste Medewerkers, ik heb hetzelfde probleem . Ik kan geen 0900of 0906 enz nummers bellen . Ik heb vandaag gebeld met T-Mobile en ze hebben van alles blokkades afgehaald . Ook heb ik geen nota's open staan . Alles is betaald . Ik bel met mijn huistelefoon naar 0900. 0906 enz maar krijg alleen een ingesprek toon of de melding dat bellen naar dit nummer niet is toegestaan . Ook heb ik stekker van telefoon al uit modem gedaan en terug . Ik zou toch graag willen kunnen bellen naar deze nummers . Hoe kan ik dit probleem oplossen. ? . Met vriendelijke groet Elisabeth
Reputatie 7
Badge +20
Hi @itsrobinn97,

Goed om te zien dat Folkert al met je mee heeft gedacht! Ik heb het gelijk gecontroleerd, maar er staan geen blokkades op jouw aansluiting en je facturen zijn ook betaald.

Zou je kunnen aangeven om welke telefoonnummers het gaat? Sommige diensten zijn voor alle T-Mobile klanten geblokkeerd, misschien is het 0900-nummer wat jij probeert te bellen ook een dergelijke dienst. Probeer het ook even met jouw simkaart in een andere telefoon, voor de zekerheid, dan kunnen we dat ook direct uitsluiten.

Reputatie 7
Badge +20
@Elisabeth 1968

Je hebt jouw vraag in dit topic gesteld. Het is niet de bedoeling dat je meerdere malen dezelfde vraag stelt of jouw vraag bumpt, aangezien dit als spammen wordt gezien. Jouw vraag zal in je eigen topic worden opgepakt.
Zelfs zonder blokkade lukt het me niet om 0900,0906 nummers te bellen , meerdere malen geblokkeerd toegestaan inclusief het herstarten van telefoon maar dit helpt niet.Hi @itsrobinn97,

Beste David,

bedankt voor je reactie.
het gaat hier om 0906 nummers.
deze nummers kon ik voorheen wel bellen maar nu niet meer.
het plaatsen van de simkaart in een andere telefoon heeft ook niet geholpen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi itsrobinn97,

Ik zoek dit graag verder voor je uit!

Zou je me in een privéberichtje de nummers kunnen sturen waarom het gaat? Daarnaast hoor ik graag welk toestel je precies gebruikt en welke softwareversie daarop staat. Daarnaast hoor ik ook graag een paar exacte data+tijdstippen waarom je de nummers hebt geprobeerd te bellen. Krijg je een bepaalde melding te horen?

Thanks alvast voor je berichtje!

Reageer