Beantwoord

Kan geen punten opnemen?

• 8 juni 2017
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

Hoi,
Ik kan geen punten opnemen, er wordt beweerd dat ik een betalingsachterstand heb. Er zijn echter geen openstaande rekeningen, wel een creditnota die er merkwaardig in staat.
Wat kan ik hier aan doen? Thanx
icon

Beste antwoord door David 10 juni 2017, 10:51

Hey JasB,

Wij kunnen je hier op het forum natuurlijk ook verder helpen! Wij, de moderators, hebben ook inzicht in de systemen en jouw gegevens, dus we helpen je hier graag verder! :)

Ik zie ook niets openstaan qua betalingen en de creditnota is al verrekend met de factuur van 12 april. Heb je de cookies al verwijderd van de website? Anders zou ik je ook aan willen raden om een andere browser te proberen, om te kijken of het dan wel werkt. Als het niet lukt kunnen wij het product misschien voor je bestellen. Welk product wilde je uit de catalogus bestellen.

Laat je weten of het gelukt is? Anders helpen we je graag verder! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Beste JasB,
Het beste kun je even naar de klantenservice bellen. Zij hebben meer inzicht in betalingen en problemen met betalingen. Mocht er onterecht een blokkade op je abonnement zitten, kunnen zij dit ook voor je oplossen. Het nummer van de klantenservice is 1200 wanneer je belt met een T Mobile nummer en 06 2400 1200 wanneer je belt met een ander nummer.
Ik hoop dat hiermee je probleem opgelost is.
Reputatie 7
Badge +20
Hey JasB,

Wij kunnen je hier op het forum natuurlijk ook verder helpen! Wij, de moderators, hebben ook inzicht in de systemen en jouw gegevens, dus we helpen je hier graag verder! :)

Ik zie ook niets openstaan qua betalingen en de creditnota is al verrekend met de factuur van 12 april. Heb je de cookies al verwijderd van de website? Anders zou ik je ook aan willen raden om een andere browser te proberen, om te kijken of het dan wel werkt. Als het niet lukt kunnen wij het product misschien voor je bestellen. Welk product wilde je uit de catalogus bestellen.

Laat je weten of het gelukt is? Anders helpen we je graag verder! 🙂

Reageer