Beantwoord

Kan geen servicenummers meer bellen, hoe kan dit?

• 8 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

LS ik kan na herstart ivm luchtreis geen 0900 meer bellen. Vast ab.
icon

Beste antwoord door Muberra 9 augustus 2017, 11:56

Hi Atbr,

Welkom op ons handige forum!

Ik zie al meteen waardoor het komt dat je geen servicenummers kan bellen. Er stond namelijk een blokkade op! Die heb ik direct voor je verwijderd. Je hoeft alleen jouw toestel opnieuw op te starten en dan kan je weer bellen.

Laat je mij even weten of het weer lukt? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hi Atbr,

Welkom op ons handige forum!

Ik zie al meteen waardoor het komt dat je geen servicenummers kan bellen. Er stond namelijk een blokkade op! Die heb ik direct voor je verwijderd. Je hoeft alleen jouw toestel opnieuw op te starten en dan kan je weer bellen.

Laat je mij even weten of het weer lukt? 🙂
Met dank, het is meteen gelukt. Rest de vraag hoe komt dit. Hoe kan ik het voorkomen een volgende keer, belangrijk omdat ik kennelijk van jullie afhankelijk ben om het weer op te heffen. 28 feb heb ik een ander toestel en ander ab genomen. Heeft het te maken met uitzetten in het vliegtuig, ik kon ook geen contact meer met een andere provider krijgen in het buitenland. Alleen via Whats op en WIFI nog bellen.
MVG
Reputatie 4
Hoi Atbr,

Niks te danken, ik ben blij dat het is gelukt! :D

Het heeft te maken met een betalingsachterstand van enige tijd geleden, waardoor er een blokkade was geplaatst op jouw abonnement. Bij een betalingsachterstand krijg je een blokkade voor bellen & gebeld worden in het buitenland, en bellen naar servicenummers. Dit verklaart ook meteen waarom het jou niet lukte om te bellen in het buitenland. Een wijziging van jouw abonnement of toestel staat hier los van. Er staan nu in elk geval geen blokkades meer op jouw abonnement, dus je bent klaar en goed voorbereid voor de volgende reis die je gaat maken naar het buitenland!

Als extra informatie wil ik je meegeven dat je zelf ook de optie hebt om blokkades te plaatsen via jouw My T-Mobile. Als je kijkt op jouw My T-Mobile bij het kopje 'Gegevens & Instellingen', dan kan je daar zelf instellen wat je wilt blokkeren of juist activeren. Heel makkelijk en snel geregeld. :)

Ik hoop dat ik je goed verder heb kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten!

Reageer