Beantwoord

kan geen sms sturen

hallo ik heb een probleem ik kan namelijk geen sms sturen naar al mijn nummers er staat dan bericht niet verzonden ik heb ook bij de telefoon instellingen gekeken alles is ok dus kan iemand me helpen
icon

Beste antwoord door Chantal01 21 juni 2014, 10:53

Hoi sarwan, welkom op het T-Mobile Forum. ;)

Dat is vreemd. 😞 Er is geen blokkade geactiveerd, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Heeft het eerder wel gewerkt? En lukt het weer zodra je je telefoon opnieuw hebt opgestart? Mocht het aan de instellingen liggen, dan kan je via deze link terugzien welke instellingen je nodig hebt. Ik zie je reactie graag tegemoet en hoop dat het inmiddels weer lukt om sms berichten te versturen. Laat het me gerust weten zodra je nog vragen hebt. 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Sarwan,

Kan het zijn dat je nog een onbetaalde rekening open hebt staan? Het is dan mogelijk dat je afgesloten wordt voor het versturen van SMS'jes, bellen en andere diensten.

Het kan mogelijk zijn dat de instellingen toch fout staan en je er misschien overheen gekeken hebt.
Kun je hiervoor even kijken of 1 van deze misschien van toepassing zijn?
Reputatie 5
Hoi sarwan, welkom op het T-Mobile Forum. ;)

Dat is vreemd. 😞 Er is geen blokkade geactiveerd, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Heeft het eerder wel gewerkt? En lukt het weer zodra je je telefoon opnieuw hebt opgestart? Mocht het aan de instellingen liggen, dan kan je via deze link terugzien welke instellingen je nodig hebt. Ik zie je reactie graag tegemoet en hoop dat het inmiddels weer lukt om sms berichten te versturen. Laat het me gerust weten zodra je nog vragen hebt. 🙂

Reageer