Beantwoord

Kan ik Navigon blijven gebruiken als ik van iOS naar Android ga?

• 3 januari 2018
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Hallo,
Ik denk dat ik bezig ben over te stappen van Apple naar Android. 😉 Ik heb een tweede toestel gekocht (Android) en wil graag gebruik blijven maken van de Navigon app. Ik heb bijna alles 'in-app' erbij gekocht en het zou zonde zijn om een nieuw abonnement te moten kopen. Ik heb natuurlijk nog steeds mijn T-Mobile abbo.
Kan ik Navigon blijven gebruiken?
icon

Beste antwoord door Bas 4 januari 2018, 10:37

Hey Pytr,

Wat heeft je doen besluiten om de overstap te maken naar Android, als ik vragen mag? 😃 Verder heb ik het meteen voor je nagezocht en het is gewoon mogelijk om Navigon te blijven gebruiken! Voorheen kon je als T-Mobile klant 24 maanden gebruik maken van Navigon. Wanneer je een in app-aankoop deed werd je licentie van 24 maanden aangepast naar onbepaalde tijd. Omdat je bijna alles 'in-app' hebt aangekocht, ga ik er van uit dat het is overgezet naar onbepaalde tijd.

Mocht het nou niet helemaal willen lukken is het makkelijker direct met Navigon hierover contact te hebben. Daarom heb ik de contact gegevens van Navigon voor je opgezocht. Het telefoonummer is hier te vinden, wil je nou liever via de mail contact dan kun je het contactformulier hier invullen! Ook als wij nog iets voor je kunnen betekenen dan helpen we natuurlijk graag!

Laat je me weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +13
Hey Pytr,

Wat heeft je doen besluiten om de overstap te maken naar Android, als ik vragen mag? 😃 Verder heb ik het meteen voor je nagezocht en het is gewoon mogelijk om Navigon te blijven gebruiken! Voorheen kon je als T-Mobile klant 24 maanden gebruik maken van Navigon. Wanneer je een in app-aankoop deed werd je licentie van 24 maanden aangepast naar onbepaalde tijd. Omdat je bijna alles 'in-app' hebt aangekocht, ga ik er van uit dat het is overgezet naar onbepaalde tijd.

Mocht het nou niet helemaal willen lukken is het makkelijker direct met Navigon hierover contact te hebben. Daarom heb ik de contact gegevens van Navigon voor je opgezocht. Het telefoonummer is hier te vinden, wil je nou liever via de mail contact dan kun je het contactformulier hier invullen! Ook als wij nog iets voor je kunnen betekenen dan helpen we natuurlijk graag!

Laat je me weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +20
Je kan Navigon blijven gebruiken op je IPhone. De app die Tmobile gratis weggaf is namelijk niet meer beschikbaar. Ze zijn al lang geleden gestopt met die app en ondersteuning.
De app was(is) verbonden aan je  ID
Misschien moet je ook dit onderwerp even lezen.

https://forum.t-mobile.nl/overige-diensten-en-services-403/navigon-283593
Beste Bas en Cris-Tien,
Dank voor jullie antwoorden. Ik wist niet dat de app gekoppeld was aan mijn Apple ID, ik dacht alleen aan het T-Mobile abonnement.
Inmiddels ook antwoord van Navigon:
thank you for contacting NAVIGON.

We hereby inform you that the app you were using on your iPhone has been discontinued on 19.06.2014 and is not delevoped any further due to its 32bit structure.

The app was never released for Android.

We apologize for the inconvenience.

Dus ik hou de Iphone voor Navigon zoals Cris-Tien ook al voorstelde.
En Bas, ik ga langzaam wat van Apple af omdat ze niet meer het innovatieve platform zijn wat ze waren en wel heel veel geld vragen voor hun (rosé-gouden) telefoons. Ze luisteren ook niet meer naar hun klanten.

Reageer